Case
HimmerLand
Et af Danmarks mest anerkendte resorts
HimmerLand prioriterer udviklingen af interne ressourcer og trivslen på arbejdspladsen.
For at forankre deres værdier og styrke den interne kommunikation, ønskede HimmerLand en illustrativ og genkendelig metode til formidling af deres værdier.
Hos Apropos Bureau havde vi præcis det rette koncept klar til at imødekomme kundens behov.
Intern kommunikatør
Apropos Bureau fik til opgave at designe en figur, der skulle blive en central del af HimmerLands interne kommunikation. Figuren skulle være med til at formidle vigtige budskaber til medarbejdere – både omkring virksomhedens værdier og som en hyggelig hilsen ved særlige lejligheder.
For at HimmerLands værdier blev kommunikeret tydeligt, udarbejdede vi også tilhørende tekster til figuren. Det skulle sikre en klar og forståelig formidling af HimmerLands værdier til deres medarbejdere.
En klar og visuel formidling af HimmerLands værdier.
– Kristian Aksel Nielsen, Indehaver
Vil du vide mere?
Kontakt os i dag
Lars Marco Andersen
Udviklingsdirektør