[ultimate_spacer height=”100″]

Apropos Tilbud

[ultimate_spacer height=”100″]
[ultimate_spacer height=”20″]

Opgavebaseret tilbud

[ultimate_spacer height=”20″]

Her på siden forklarer vi jer lidt nærmere, hvordan vi kan skabe værdi for jeres virksomhed med enkelte marketingopgaver.

Apropos Ad Hoc-Opgaver er en hurtig og fleksibel løsning til enkeltstående opgaver og spontane idéer, som I gerne vil have ført ud i livet.

Med hjælp fra Apropos Bureau vil I få vores skarpe ekspertise, viden og hele paletten af vores serviceydelser ind under jeres egne vinger. Vi har udviklet 3 forskellige løsninger til jer: Apropos Marketing Partner, Klippekort og Ad Hoc-Opgaver.

Mens Apropos Marketing Partner er et længerevarende medarbejderskab, der kan fungere som jeres marketingafdeling, er Apropos Klippekortet ligeledes beregnet for længerevarende opgaver, men i afgrænsede perioder. Apropos Ad Hoc-Opgaver er derimod særligt velegnet til jer, der blot har brug for en hjælpende hånd i ny og næ.

Har I eksempelvis bare brug for at få dækket et kortvarigt behov såsom at få lavet nye visitkort, en hjemmeside eller et nyt katalog engang imellem, kan bestillingsopgaverne være den rette løsning til jeres virksomhed. Oplever I snarere et længerevarende behov for marketing, kan I til enhver tid hoppe over på en af de andre løsninger, der passer bedre til jeres behov.

Apropos Ad Hoc-Opgaver koster 1.000 kr. i timen ekskl. moms.

I bestillingsopgaver arbejder vi med priser pr. kvarter og ikke pr. påbegyndt time. Derved betaler I eksempelvis kun 250 kr. ekskl. moms, hvis vi kun bruger et kvarter på at udføre opgaven.

[ultimate_spacer height=”20″]
[ultimate_spacer height=”20″]

Et frirum til jeres kernekompetencer

[ultimate_spacer height=”20″]

Apropos Ad Hoc-Opgaver er en løsning, der giver jer mere tid i hverdagen. Hos Apropos Bureau gør vi det, vi er allerbedst til, og det samme ved vi, gør sig gældende hos jer. Med denne løsning kan I fokusere på jeres kernekompetencer og gøre det, I er bedst til.

Marketing er mange ting og kan være alt fra små tryksager til synlighed på Google eller en reklame indsats i lokalområdet. Apropos Bureau kan med fordel anvendes som et redskab til at aflaste jeres marketingafdeling ved at lade os hjælpe jer med forskelligartede marketingopgaver – når I har brug for det.

[ultimate_spacer height=”20″]
[ultimate_spacer height=”20″]

Erfarne marketingfolk og knivskarpe talenter

[ultimate_spacer height=”20″]

Det kræver både erfaring og nytænkning at knække koden til den helt rette marketing, der matcher jeres nuværende situation, men samtidig sikrer jeres fremtidige position i markedet.

Derfor har vi nøje sammensat en række erfarne og nytænkende specialister, der som udgangspunkt kan hjælpe med alt inden for markedsføring – online og offline.

Lyder det af meget for et forholdsvis lille bureau? – Ja, det gør det. Vi har en vision om at hjælpe vores kunder med hele paletten inden for markedsføring. På den måde skal I ikke spilde tiden på at lede land og rige rundt, når I skal have sat nye marketing relaterede tiltag i søen.

Derfor har vi et tæt samarbejde med vores leverandører og samarbejdspartnere, såsom trykkerier, skiltemagere, nyhedsmedier og mange flere. Som fast totalleverandør kan vi varetage hele paletten af marketing og sammenkæde velovervejet og innovativ marketing, der vil sikre, at I altid når de fastlagte mål til tiden. I korte træk betyder det, at I ikke behøver at skulle flere veje omkring for at blive dækket ind, hvad angår marketing.

[ultimate_spacer height=”20″]
[ultimate_spacer height=”20″]

Apropos Ad Hoc-Opgaver - her og nu

[ultimate_spacer height=”20″]

Apropos Ad Hoc-Opgaver giver jer mulighed for at være spontane og omstillingsparate i enhver situation. Løsningen er ideel, hvis I har brug for en fleksibel go-to-guy inden for markedsføring, som kan levere og eksekvere lige nu og her.

Jeres fordele:

  • Én totalleverandør i marketing
  • Priser pr. kvarter
  • Få et samlet tilbud
  • Vi møder jer i øjenhøjde

Læs med videre herunder, hvis I gerne vil vide endnu mere om alle fordelene ved Apropos Ad Hoc-Opgaver.

[ultimate_spacer height=”20″]
[vc_single_image image=”4808″ img_size=”full”]
[ultimate_spacer height=”20″]

Totalleverandør i marketing

[ultimate_spacer height=”20″]

Bruger I oceaner af tid hver eneste gang, I skal til at finde den helt rigtige leverandør og indhente en masse tilbud for at få den bedste pris, når I skal have hjælp til grafisk design, reklamekampagner, online eller offline marketing?

Tid er penge og det gælder om, at udnytte den kostbare tid vi har effektivt.

Slip for, at jeres kompetente og dygtige medarbejdere spilder tiden unødigt. Med Apropos Bureau får jeres marketingafdeling én fast totalleverandør. I kender måske frustrationen ved at skulle ringe til mange forskellige numre hver gang, I har brug for ekstern hjælp. Det kan være, I ringer til avisen, hvis I har brug for en annonce, I ringer til et trykkeri, hvis I har brug for tryksager og I ringer til en webudvikler, hvis I har brug for noget til hjemmesiden.

Med Apropos Bureau kan I nøjes med at ringe ét nummer op hver gang, og så skal vi nok hjælpe jer derfra. Vi kan hjælpe jer med hele paletten af marketingopgaver, hvad end det gælder grafisk design, offline marketing, online marketing eller reklame kampagner. Læs mere om vores brede udvalg af marketingsydelser lige her.

Med én fast totalleverandør kan I effektivisere tiden og bruge den på det, der virkelig gælder hos jer.

[ultimate_spacer height=”20″]
[ultimate_spacer height=”20″]

Vi bruger kvarterspriser

[ultimate_spacer height=”20″]

Hos Apropos Bureau arbejder vi med kvarterspriser, hvilket betyder, at I får fuld valuta for pengene og ikke afregnes pr. påbegyndt time.

Vi ved, at reklamebranchen kan være en uoverskuelig jungle at finde rundt i, når der skal findes priser og indhentes tilbud på bestemte ydelser. Det er desværre ikke altid lige så let, som når man skal ud og købe en ny computer, hvor priserne blot sammenlignes med få klik på Google.

Vi forsøger at gøre vores til, at det er let og overskueligt for jer at tilgå vores priser.

[ultimate_spacer height=”20″]
[vc_single_image image=”4806″ img_size=”full”]
[ultimate_spacer height=”20″]

Pris: 1.000 kr. pr. time ekskl. moms.

[ultimate_spacer height=”20″]

Vores Ad Hoc-Opgaver ligger til en timepris på 1.000 kr. Vi gør opmærksom på, at én time ikke nødvendigvis svarer til én opgave. Den enkelte opgaver beregnes naturligvis ud fra den tid vi bruger på at gennemføre den. Det betyder, at I kun betaler for den tid vi bruger direkte på opgaven helt ned til det første kvarter.

Vi fremhæver timeprisen, selvom vi egentlig anvender kvarterpriserne på 250 kr. for at udføre en opgave, der tager et kvarter. Det gør vi, fordi det skal være lettere for jer at sammenligne prisen med andre, hvilket vi bestemt ikke har noget imod.

Vi lægger ikke skjul på, at vores priser ligger i den billigere ende ift. markedsprisen på denne type serviceydelser. Når det så er sagt, er det yderst vigtigt for os at understrege, at vi aldrig går på kompromis med kvaliteten af vores arbejde.

Søger I en endnu billigere løsning, kan I også overveje vores partnerskabsaftale eller klippekortsløsning. Her kan I spare over 40 procent på timeprisen. I er naturligvis altid velkommen til at slå på tråden, så hjælper vi jer straks med at finde den løsning, der passer til behovet i jeres virksomhed.

Vores prissætning er indført for at give jer en forståelse vores priser. Der er dog stor forskel på opgavernes omfang, og vi kommer hjertens gerne med et skræddersyet tilbud på jeres individuelle opgaver.

[ultimate_spacer height=”20″]
[ultimate_spacer height=”20″]

Få et tilbud på jeres opgave

[ultimate_spacer height=”20″]

Vi vil rigtig gerne tage en snak med jer om, hvad jeres virksomhed står og har brug for lige nu og her. Står I med en opgave for hånden, så kontakt os, og fortæl om omfanget, så kan vi give jer et uforpligtende tilbud.

[ultimate_spacer height=”20″]
[vc_single_image image=”4805″ img_size=”full”]
[ultimate_spacer height=”20″]

Vi kører gerne forbi til en snak

[ultimate_spacer height=”20″]

Vi giver jer tid til en personlig service og tager os tid til at dele alt med jer, tid til forstå og sætte os ind i jeres virksomhed, uanset hvor stor eller lille en opgave, der er tale om.

Hos Apropos Bureau er jeres ønsker og virksomhedens behov altid i fokus. Vi tilgår opgaverne med samme respekt og seriøsitet uanset størrelse og omfang.

Vi møder jer i øjenhøjde og kører gerne forbi til et personligt møde om jeres behov lige fra tryksager til hjemmesider og meget mere. Kontakt os i dag, så finder vi en dato til et indledende møde i den nærmeste fremtid.

Vi håber, at I har fået en bedre forståelse af, hvordan vi kan hjælpe jer med enkelte opgaver, og hvad Apropos Ad Hoc-Opgaver egentlig dækker over. I er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, hvis I ønsker at vide mere, eller hvis I skulle være i tvivl om, hvilken løsning der passer til jeres virksomheds behov lige nu og fremadrettet.

Grib telefonen, og ring for en uforpligtende samtale, så finder vi sammen den rigtige løsning til jeres virksomhed.

Vi glæder os til at høre fra jer!

[ultimate_spacer height=”20″]
[ultimate_spacer height=”20″]

Var det ikke lige Apropos Ad Hoc-Opgaver, I havde i søgefeltet?

[ultimate_spacer height=”20″]

Har I brug for en længerevarende eller en sæsonpræget løsning, er det måske et Apropos Marketing Partner eller et Apropos Klippekort, I er på udkig efter.

Som Apropos Marketing Partner får I en komplet og fleksibel løsning tilpasset jeres omskiftelige behov for marketing. I korte træk vil vi som partner være jeres faste marketingafdeling eller alt-i-én marketingmedarbejder.

Apropos Klippekortet er ideel til jeres virksomhed, hvis I har brug for længerevarende, men afgrænsede marketingsindsats. Med klippekortet har I altid et sikkert kort på hånden i tide og utide.

DET MED SMÅT: Vi gør opmærksom på, at prisen er for vores egne serviceydelser og ikke dækker omkostninger hos tredjeparter. Tredjeparts-omkostninger kan eksempelvis være medie-omkostninger til annoncering, print eller tryk af materialer. Disse udgifter vil I naturligvis blive gjort opmærksom på, inden vi går i gang med den pågældende opgave. Vi laver naturligvis gerne en aftale med en rigtig god pris til jer på print og leverance af tryksagerne mv. med vores leverandører.

[ultimate_spacer height=”20″]

Kontakt os

[ultimate_spacer height=”20″]

Ring på telefon 60 14 31 29, send en mail til [email protected] eller udfyld kontaktformularen.

Så tager vi en snak om din forespørgsel og svarer glædeligt på dine spørgsmål.

Leder du efter en bestemt medarbejder? Her finder du direkte kontaktinfo på alle kollegaer.

[ultimate_spacer height=”20″]

    Ring på telefon 60 14 31 29, send en mail til [email protected] eller udfyld kontaktformular.

    Så tager vi en snak om din forespørgsel og svarer glædeligt på dine spørgsmål.

    Leder du efter en bestemt medarbejder? Her finder du direkte kontaktinfo på alle kollegaer.