Spørgsmål / FAQ

Generelt

Vi er et nordjysk reklamebureau, der har en mission om at levere markedsføring i øjenhøjde gennem en personlig og fleksibel service.

Så er vi heldigvis mennesker og kommer gerne forbi og fortæller lidt om udførelsen af den enkelte opgave, og hvad I kan forvente. Giv os et kald eller send en mail, så tager vi den derfra.

Tag eventuelt et kig på nogle af vores eksisterende cases, hvor der sikkert er en opgave, der ligner jeres. Hvis det ikke er tilfældet, så kontakt os, så kan vi lave et udkast til, hvordan vi vil gribe opgaven an.

I skal forberede jer på fremtiden og udnytte, at det hele går godt. I de gode tider, har I alle forudsætninger for at tænke på fremtiden. Derfor skal I forblive top-of-mind, så konkurrenterne ikke får chancen for at snuppe jeres kunder, fordi de i mellemtiden har arbejdet ivrigt med markedsføring.

Markedsføring er abstrakt, og det er mere end blot annoncekroner. Når vi snakker markedsføring, snakker vi også visitkort, brochurer, hjemmeside m.m., som alle kan og skal bruge, og alle bør være professionelle omkring.

Har I overhovedet brug for hjælp, og hvor stærk er jeres brand egentligt? Det vil vi gerne komme forbi og sætte jer lidt ind i. Vi tager glædeligt lidt indsigter med om jeres styrke på markedet, som vi kan tale lidt om over en kop kaffe. Kontakt os her.

Ekstern Marketing

Vi vil ikke binde jer til ulogiske abonnementer, der fastholder jer, selvom I ikke har behov. Derfor indeholder vores samarbejdsaftale blot én udløbsmåned, så vi lige kan nå at runde de tiltag af, vi har sat i søen. I kan altid sige stop, hvorefter slutperioden så vil hedde indeværende måned plus én ekstra måned.

Når I vil have mest muligt ud af jeres markedsføring og samtidig spare flere tusinde kroner månedligt. Med et fast samarbejde, bliver vi en integreret del af jeres virksomhed, så vi måned for måned kan løfte alle afkroge af jeres markedsføring.

Det afhænger helt af opgaven. For at komme med et eksempel, tager det cirka én time at opsætte et visitkort, mens det tager minimum 10 timer at lave en hjemmeside. Bare rolig, vi fortæller altid opgavens omfang og estimerede tid, inden vi går i gang.

Når vi etablerer et samarbejde er først step altid, at vi vil lære jer at kende. Derfor tilbyder vi en lille workshop, hvor vi kommer forbi og snakker om  virksomheden, ønsker og succeskriterier for samarbejdet.

  1. Allerede ved 6. time, har I sparet penge i forhold vores normalpris, så I skal se de 4 sidste timer som merværdi, I får med ved at blive samarbejdspartnere.
  2. Hvis I er i tvivl, kan I med rette starte på vores klippekort, hvor de 10 timer er fordelt på 3 måneder. Her kan I få en fornemmelse af vores værd, og jeres behov.

Det kan ske, at I bruger 9 timer på en måned, men husk på, at I allerede ved 6. time har sparet penge i forhold vores normalpris. Vi vil altid være på forkant. Derfor vil vi altid komme efterfølgende måned i forkøbet og vurdere, hvad der skal ske, og om det er givende for jer at fortsætte samarbejdet i det eksisterende omfang.

I får en marketing-blæksprutte tilknyttet direkte til jeres virksomhed, som kan håndtere alle dele af jeres markedsføring – hvis ønsket. Samtidig får I en rentabel løsning, der giver jer præcis den mængde markedsføring, I har brug for.

Ydelser

  1. Når I vil spare 20% på markedsføring.
  2. Når I mangler markedsføring, men ikke ved, hvilket omfang, der er tale om.
  3. Når I har en marketingafdeling og blot mangler ekstra hænder til grafik, kommunikation, web eller lignende.
  4. Når I overvejer at blive fast samarbejdspartner, men gerne vil se, hvilken værdi vi kan tilføre.

Som udgangspunkt er vores timepris 1.000 kr., og derfor kommer prisen an på tiden. Kontakt os, så kommer vi gerne med et konkret tilbud og pris ift. opgaven. Derforuden kan du tage et kig på vores specifikke pakketilbud og se, om der er en løsning, som passer til din virksomhed.

Så kontakter I os bare “her”, så finder vi en pris alt efter opgavens omfang, og kan snakke indhold, idéer og eksekvering over en kop kaffe eller et telefonopkald.

Både ja og nej. Vi er ikke et trykkeri, men vi skal nok sørge for også at få trykt dine grafiske materialer via én af vores underleverandør. Herigennem får vi markedets bedste priser og ved samtidig, at det materiale vi designer bliver trykt i den bedste kvalitet. Vi kan altså sørge for både tryk og levering, hvis det ønskes.

Spring læsningen over

Du kan læse dig til en masse, men vi kan også bare tage et uforpligtende møde, hvor jeg kan høre om jeres behov og fortælle lidt om, hvordan vi kan hjælpe.

Så send mig en mail på sn@aproposbureau.dk eller ring 60 14 31 31.

Stefan Noe