Vores “krav” til et Ekstern Marketing-samarbejde

Apropos Bureau investerer altid i et samarbejde.

Når vi indleder et nyt samarbejde (Ekstern Marketing) stiller vi nogle “krav” til os selv og dig som kunde, hvilket skal sikre et bæredygtigt og godt samarbejde.

Ved at stille nogle krav til hinanden kan vi sikre, at samarbejdet lever op til en fælles forventning.

Her er ‘Apropos Krav‘, som er vores og kundens garanti

 1 | Proaktivt samarbejde

Du kender din virksomhed bedst. Derfor er en forudsætning for et godt samarbejde, at du også er klar til at dele din viden og materialer med os, således vi kan skabe det bedste resultat.

2 | Fast kontaktperson

Du får en fast kontaktperson, og vi ønsker en fast kontaktperson. På den måde ved alle, hvem de skal tage fat i, rapportere til, dele information med osv.

3 | Adgang

For at arbejde med markedsføring af en virksomhed er det en selvfølge, at vi også får adgang til relevante medier og indsigter.

4 | Faste aftaler/mål

Det essentielle samarbejde handler for os om, at alle kender midlet og målet. Derfor ønsker vi faste målsætninger for samarbejdet og/eller månedligt møde med Apropos Bureau ift. afrapportering og videre arbejde.

5 | Opstartsmøde – Workshop

Når et nyt samarbejde starter, indleder vi altid med et gratis opstartsmøde og -workshop. Det giver os et unikt indblik i din virksomheds DNA, og samtidig lærer du din nye marketingafdeling at kende.

Ekstern Marketing Samarbejde

Så garanterer Apropos Bureau

 … Et sundt og stærkt samarbejde med gode resultater.

Efterleves ovenstående krav til samarbejdet, så garanterer vi dig et dedikeret, alsidigt og personligt team, der er klar til at indgå som en vigtig brik i din virksomhed.

1 |Gennemsigtighed

For os er nøglen til et godt samarbejde gennemsigtighed. Derfor kan du som kunde altid følge med i vores arbejde – hvem der laver hvad, hvornår og med hvilket formål.

2 | Realistiske målsætninger

Ærlighed er et “must”, og vi opstiller derfor kun realistiske, men ambitiøse målsætninger, hvor service, budget og resultat hænger sammen.

3 | Personlig service

Vi går altid helhjertet ind i samarbejdet. I vores forretningsmodel med én måneds binding ad gangen, giver det også sig selv, at gode relationer og resultater er vores måde at sikre et videre samarbejde. Vi har tid til dig og din virksomhed. Tid til sparring, tid til at forstå jeres behov, tid til at hjælpe hurtigt og effektiv.

4 | Professionelle ydelser

Vi garanterer selvfølgelig også, at vi kan hjælpe professionelt med alle slags opgaver inden for marketing. Foruden et stort mantra af interne ydelser har vi også gode og professionelle samarbejdspartnere, som kan hjælpe os med særlig efterspørgsel.

5 | Resultater

Selvfølgelig leverer vi også resultater ud af de målsætninger, vi har opsat sammen. Det er hovedformålet med samarbejdet, og vi garanterer dig, at vi altid er resultatorienteret.