POS Materiale – A·PRO·POS

POS materiale er Point Of Sale.

I Apropos Bureau, tror vi så meget på effekten af POS materiale, at vi tilmed har inddraget det i vores navn.

POS kan helt simplificeret forklares som det kreative design og materiale, der får dig til at købe chokoladefrøer, selvom du har rigeligt med chokolade hjemme i skuffen.

Som vores bureau-navn lyder, leverer vi professionelt POS-materiale. Som navnet også indirekte angiver, leverer vi materiale som er kreativt og lokkende på oplevelsesstedet, så du kan styre danskernes impulskøb i din retning.

Lad os tage en snak!

Du kan læse meget mere nedenfor – men vi kan også bare tage en nordjysk snak om, hvordan vi kan hjælpe netop jeres virksomhed med marketing.

Book et uforpligtende møde her.

eller ring på +45 60143131

Point Of Sale – Påvirk forbrugernes købsadfærd

Point Of Sale betyder direkte oversat: stedet hvor salget finder sted. Det er alt det fysiske design og materiale, som en vare præsenteres ved og på i den fysiske butik.

POS er en gammel kending i reklamebranchen, hvorfor navnet måske ikke er helt opdateret i forhold til, at det nu ikke er det eneste sted, salget finder sted.

Når det er sagt, virker POS materiale i den grad stadigvæk. Mest af alt fordi, den fysiske butik er troværdig, og kunderne går for sig selv og handler, hvorfor de ikke tænker på, at de kan blive påvirket – men det kan de i hvert fald! Mere end vi ved, og mere end vi vil erkende.

9 ud af 10 af os laver impulskøb, hver gang vi shopper i en detailhandel. Så kan du spørge dig selv om, hvorfor du købte de ekstra varer, som du jo ikke manglede?

Svaret er: Point Of Sale!

Jovist det kan sagtens skyldes rabatten, men den skal jo også skiltes og reklameres med via et informerende og fortællende design – og det er også Point Of Sale.

· Der er ingen der køber de billige agurker, hvis de ikke ved, at de er billige.
· Der er heller ikke nogen, der køber den nye chokoladesmag, hvis de ikke ved, at der er kommet en ny.
· Der er heller ikke nogen som køber tyggegummiet ved kassen, hvis de ikke kan få øje på det.

POS-Design der lokker og ikke skræmmer!

Vi i Apropos Bureau er eksperter i grafisk design og den gamle kending – POS-design. Vi har masser af erfaring med POS-design. Samtidig er vi skarpe og nytænkende i forhold til at finde på nye og skøre muligheder, der kan føre kunderne hen til dine produkter. Vi leverer totalløsninger og fremstiller emballage, som er tilpasset til din virksomhed.

POS-materiale kan være alt fra:
· Displays til varer.
· Skilte.
· Elipser og hyldesvirper
· Flag & roll-ups.
· Bannere og diverse til at ophæng.
· Gulv-og vægbeklædning.
· Oooog alt muligt andet gøgl som kreativt kan lokke forbrugeren til.

POS design

Vi er i den grad kreative og har helt sikkert nogle idéer, hvor du i første omgang vil ryste på hovedet. Når det er sagt, er det ikke sådan, at vi bare gør dit POS-design vildt og voldsomt. Det kan skræmme forbrugeren og give den forkerte effekt. Et kreativt design kan være at udnytte rum og materiale på skæve og anderledes ny måder – vi kunne lave indkøbskurven om til et kørende brætspil eller måske gøre hjulene til trillende versioner af de flødeboller, du udbyder?

Eksemplet var kun for at understrege, at et kreativt POS-design handler om at tænke ud af boksen, hvilket vi er eksperter i.

Få A-PRO-POS – skab nytænkende og lokkende materiale, der fører kunden hen til dine produkter i butikken. Vi elsker POS og vil så gerne bruge vores hoveder til at udtænke kreativt POS materiale til netop dine varer.

Ring til os i dag og hør nærmere om, hvad vi kan tilbyde. Vi er effektive, fleksible og til at have med at gøre i prisen.

Nu du er nået hertil – så er der måske andre produkter, du kunne være interesseret i at læse mere om? Andre har bl.a. været interesseret i: Flyers, Reklameartikler, Visuel Identitet og Branding.

Hvis du vil tilbage til produktoversigten kan du se alle produkterne her.