Remarketing

Re-klame, Re-search, Re-branding og nu Remarketing.

Vi kan i branchen tydeligvis godt lide det med RE, og det er der en særlig grund til. Når ‘re’ sættes foran et ord, skal det forstås som en re-aktion på noget. Med remarketing, er ‘re’ i så fald en re-minder.

I Apropos Bureau hjælper vi dig med at “reminde” dine potentielle kunder om, at de jo lige så godt kan fuldføre købet eller lignende, nu de tidligere har vist interesse for samme.

Lad os tage en snak!

Du kan læse meget mere nedenfor – men vi kan også bare tage en nordjysk snak om, hvordan vi kan hjælpe netop jeres virksomhed med marketing.

Book et uforpligtende møde her.

eller ring på +45 60143131

Remarketing er en optimering af en online kunderejse

Med optimering af en online kunderejse, menes der, at remarketing handler om at guide allerede interesserede potentielle kunder tilbage til produktet eller ydelsen, de tidligere har udvist interesse for på din hjemmeside.

Hvis Niklas tidligere har kigget på de sneakers, du sælger online, er det et meget klart signal om, at Niklas i et eller andet omfang må være interesseret i et par sneakers.

– og når Niklas nu alligevel har været inde på en af dine produkter eller ydelser, kunne det så ikke være fedt liiiig’ at sende en bette reminder, der gør ham opmærksom på, at han virkelig ikke kan leve uden det her par sneakers?

Som en blæksprutte kan forskellige medier bruges som fangarme, der i en kunderejse fører tidligere besøgende tilbage til din hjemmeside for at fuldføre et køb, blive skrevet op til nyhedsbrev eller bare for at få kontakt til dem.

Remarketing kan hurtigt komme til at lyde som den irriterende sælger, der ikke kan forstå, at du ikke vil købe noget! Alle kender nok det med at få smidt en online annonce i hovedet, mens man sidder og laver noget vigtigt. Det kan endda være irrelevante annoncer om øreringe, som du kun eksponeres for, fordi du prøvede at finde en gave til din kone for flere uger siden. Det er skide irriterende! – men ikke hvis det gøres rigtigt.

I Apropos Bureau har vi fokus på at hjælpe dig med en remarketingsstrategi, som er skarp, relevant og som motiverer kunder fremfor at skræmme dem.

Remarketing, retargeting og relevans

Remarketing er målrettede annoncer som drives via Google og Facebook, hvor sidstnævnte bare kalder det retargeting.

Vi i Apropos Bureau hjælper dig med fremstille og anvende remarketing – retargeting, så det kun er relevante annoncer, som rammer relevante besøgende på relevante medier.

Ved brug af værktøjer fra Google og Facebook, er det netop muligt at liste, hvilken form for adfærd dine besøgende skal kategoriseres ud fra. Du kan lave flere lister – flere fangarme som alene eller kombineret kan suge de rigtige kunder tilbage til din hjemmeside.

Og her er det vigtigt, at ikke bliver den irriterende sælger, der som en bi, mister broden, så snart den har “prikket” til kunderne. Nej, du skal modsat være blæksprutten, der hiver kunderne til dig.

Du kan liste ud fra lige netop dine behov, og vi hjælper dig med at udtænke, hvad der vil være bæredygtig i forhold til dine kunder og din virksomhed, samtidig med, at vi også kan udarbejde, opsætte og eksekvere selve annoncen.

Remarketing

Din remarketing kan eksempelvis målrettes ud fra:

· Tid den intenderede kunde har brugt på hjemmesiden.
· Hvad kunden har kigget på – produkter eller specielle underkategorier.
· Adfærd fra andre medier der stemmer overens med det, du udbyder.
· Demografi og stålfaste rammer for kundeønsker: køn, alder, adresse.
· Hvem der har interageret med hjemmesiden og evt. indkøbskurven.

Muligheder er mange og kombinationerne ligeså. Det er et mesterskab at få de forskellige fangarme til at arbejde sammen. Det er det stykke arbejde, vi hjælper dig med, så du får en relevant remakretingsstrategi og samtidig en skarp og skræddersyet annonce.

Der er ingen grund til at kaste fisken tilbage i havet! Ring uforpligtende til os og få et godt tilbud fra en fleksibel og kompetent markedsføringshaj, der kan hjælpe dig med at fange fiskene, der er smuttet ud af nettet i første omgang.

Nu du er nået hertil – så er der måske andre produkter, du kunne være interesseret i at læse mere om? Andre har bl.a. været interesseret i: Online Markedsføring, Facebook Annoncering, Søgemaskineoptimering og Youtube Annoncering.

Hvis du vil tilbage til produktoversigten, kan du se alle produkterne her.