Søgeordsanalyse

Lige meget om du er en nystartet eller en etableret virksomhed, er det altid vigtigt med en søgeordsanalyse – også gentagende.

Du skal kende potentielle kunders adfærd, så du kan rette din markedsføring herefter. Det gøres ved en søgeordsanalyse af, hvilke søgeord der er relevante og rentable for dig at inddrage på din hjemmeside.

I Apropos Bureau tør vi godt kalde os selv for eksperter i SEO, som om noget også tager afsæt i en god søgeordsanalyse. Vi hjælper dig med at hjælpe dine kunder ind på din hjemmeside.

Lad os tage en snak!

Du kan læse meget mere nedenfor – men vi kan også bare tage en nordjysk snak om, hvordan vi kan hjælpe netop jeres virksomhed med marketing.

Book et uforpligtende møde her.

eller ring på +45 60143131

Find søgeord som er rammende for din ydelse eller produkt

Søgeord kan beskrives meget fint med et gammelt Einstein citat:

”Vi skal gøre tingene så simple som muligt – men ikke simplere”.

Det samme gør sig gældende med valg og brug af de rigtige søgeord. Vi skal gøre vejen ind til jeres hjemmeside så simpel som muligt for potentielle kunder, ved netop at anvende søgeord, som de bruger. Derfor er fremfindelsen af relevante og konkurrencedygtige søgeord bestemt ikke simpel.

Med en skarp og gennemarbejdet søgeordsanalyse med udgangspunkt i din virksomhed, hjælper vi dig i Apropos Bureau med at gøre det simpelt for dine intenderede kunder at finde frem til jer.

Med andre ord hjælper vi dig med at hjælpe dig selv og din kunder.

Søgeordsanalyse

Konkret kan vi opdele vores søgeordsanalyse i et par underkategorier, hvor alle selvfølgelig gennemarbejdes i samarbejde med dig:

1. Udarbejdelse af nøgleord

Vi finder nøgleord, der beskriver din virksomhed og den ydelse eller det produkt, I udbyder. Vi udarbejder en strategi for, hvordan I skal anvende søgeord – hvor, hvornår og hvordan kunder skal mødes.

2. Søgeord på Google

Vi finder ud af, hvilke søgeord (på Google) der stemmer overens med de fremfundne nøgleord. Hertil finder vi de ord og sætninger, som bliver søgt mest på og som stadig passer på det, I udbyder.

3. Konkurrencen

Der er nogle søgeord, som er i høj kurs. Derfor udvælger vi de søgeord, der passer til dit produkt og ydelse, hvor I samtidig kan være konkurrencedygtige. Om der er grundlag for at bruge penge på søgeord, finder vi allerede ud af under strategien i punkt 1.

4. Brug af søgeordene

Hvis strategien er at komme højt på Google, skal din hjemmesides indhold være relevant. Så går der SEO i det, og den bliver blandt andet relevant ved at bruge de fremfundne søgeord i tekster på hjemmesiden. Vi hjælper dig med at blive selvstyrende i forhold til at anvende søgeord, men hvis I ønsker det, kan vi selvfølgelig også kontinuerligt håndtere brugen af dine søgeord og SEO.

5. Flere kunder eller justering

I sidste ende, vil søgeordsanalysen give mere synlighed og trafik ind til din hjemmeside, og det kan vi garantere sker, hvis du vælger os til at håndtere samme. Hvis dine søgeord ikke rammer helt plet og gør en forskel første gang, så ved vi lige nøjagtig hvorfor, grundet den data som medfølger i den hidtidige brug af søgeord. Derved kan vi hele tiden gør dine søgeord mere og mere effektive.

Apropos SEO analyse

Vi hjælper dig i lige præcis det omfang, du ønsker – fra vurdering af enkelte søgeord til en fuld SEO analyse.

SEO analyse

Apropos Bureau er exceptionelle indenfor søgeordsanalyse og en fuldkommen SEO analyse. Vi vil gerne hjælpe dig, og vores bedste søgeord må i den sammenhæng være ”Effektivt Reklamebureau”. Det både passer på vores ydelse og en konkurrence, som vi er sikker på, vi kan efterleve.

Kontakt os i dag, og hør nærmere. Vi skaber høj kvalitet og synlighed til din hjemmeside, uden det koster en bondegård.

Nu du er nået hertil – så er der måske andre produkter, du kunne være interesseret i at læse mere om? Andre har bl.a. været interesseret i: Søgemaskineoptimering, Digital Konceptudvikling, Facebook Annoncering og Online Markedsføring.

Hvis du vil tilbage til produktoversigten, kan du se alle produkterne her.