Apropos Ekstern Marketing

Her på siden kan I grave dybere ned i, hvad det indebærer at være Apropos Marketing Partner.

Ekstern Marketing er et medarbejderskab, som aflaster jeres virksomhed ved at løfte forskelligartede marketingopgaver efter jeres behov.

I et samarbejde med Apropos Bureau vil I få vores skarpe ekspertise, viden og vores brede sortiment af serviceydelser – ind under jeres egne vinger.

I får en komplet og fleksibel løsning tilpasset jeres ønsker og omskiftelige behov for marketing. Med denne alt-i-én-løsning får i én fast totalleverandør, der tager sig tid til at opfylde jeres omskiftelige behov for sparring, idéudvikling, opgaveløsning eller noget helt fjerde, jeres virksomhed må have brug for.

Vi gør dét, vi er allerbedst til, ligesom I bør bruge jeres tid på dét, I er gode til. Derfor vil vi gerne tilbyde at være jeres højre hånd i en travl hverdag, så I kan fokusere på jeres kernekompetencer og gøre det, I er bedst til.

I har muligvis allerede nogle knivskarpe fagfolk i virksomheden, som mestrer nøgleaktiviteter i jeres marketing. Hertil ser vi ofte, at virksomheden kan have brug for ekstra hænder til at hjælpe eksisterende ansatte med at aflaste deres tid. Anderledes ser vi også, at samme ansatte kommer til bruge unødvendig tid på markedsføring, som ikke er deres spidskompetence og nøgleaktivitet. Her kan Apropos Bureau netop være den ekstra ressource, som kan hjælpe professionelt med den pågældende opgave.

Ekstern Marketing koster månedligt:

EKSTERN MARKETING #1: 3.200 kr. (4 timer) ekskl. moms – Spar 20%
(timepris i trin #1 er 800kr./time)
EKSTERN MARKETING #2: 4.900 kr. (7 timer) ekskl. moms – Spar 30%
(timepris i trin #2 er 700kr./time)
EKSTERN MARKETING #3: 6.000 kr. (10 timer) ekskl. moms – Spar 40%
(timepris i trin #3 er 600kr./time)

– Har I månedligt brug for mere end pakkens timeantal, vil prisen pr. ekstratime forblive den samme, som indgår i valgte rabattrin.

Partnerskabet med Apropos bureau er den billigste løsning for jer, der har brug for én eller flere ekstra holdspillere, der er specialiseret i hele spektret af marketing. Samtidig slipper I for lange bindinger og betaler kun for det, I har brug for, når I har brug for det – uden ubehagelige overraskelser.

Mangler I en facitliste?

Marketing er en kompleks størrelse, der kan være svær at navigere rundt i, fordi der ikke blot findes én og samme facitliste til alle. Hos Apropos Bureau finder I svarene.

Vi har svarene på de vanskelige spørgsmål eller problemer, som I oplever med marketing i hverdagen.

Det kræver både erfaring og nytænkning, hvis koden skal knækkes til den helt rette marketing, der både passer til jeres nuværende situation, men som også sikrer jeres fremtidige position på markedet.

Derfor har vi nøje sammensat en række erfarne og nytænkende specialister, som i synergi kan varetage hele paletten og sammenkæde velovervejet og innovativ marketing, der vil sikre, at I når de fastlagte mål til tiden.

Vores stærke team af erfarne reklamefolk og skarpe talenter rækker over en bred vifte af kompetencer inden for grafisk design, reklamekampagner, online og offline marketing.

Apropos Ekstern Marketing...
- En del af jer!

Mange af os har nok prøvet at sidde til eksamen eller en jobsamtale med et brændende ønske om at kunne kigge på facitlisten.

Med Ekstern Marketing har I facitlisten lige ved hånden hele tiden.

Jeres fordele

  • Spar tid med én fast totalleverandør
  • Få en alt-i-én medarbejder
  • Spar 4.000 kr. månedligt ift. normal timepris
  • Vi tager os tid til jeres virksomhed.
Apropos Bureau som fast totalleverandør

Én fast totalleverandør

Tid er penge, og det gælder om at udnytte den kostbare tid effektivt.

Ved at have én fast totalleverandør minimerer I jeres medarbejderes spildtid og sikrer samtidig, at I arbejder så effektivt som muligt.

  • Med én fast totalleverandør slipper I for at spilde tiden på at lede efter nye forbindelser hver gang, I har brug for hjælp til sociale medier, hjemmesider, kreative oplæg eller noget helt fjerde.
  • I slipper for at bruge tid på at finde hoved og hale i alle de uoverskuelige priser på det uendelige udvalg af opgaver.
  • Endeligt slipper I for at bruge tid på at sætte utallige udefrakommende ind i jeres virksomhed, behov og ønsker.

Med Ekstern Marketing effektiviserer I jeres marketing ved at være tilknyttet én fast enhed.

Alt-i-én-medarbejder

Drømmer I om en specialiseret alt-i-én-medarbejder, der har et bredt vingefang af ydelser, som I til enhver tid kan gøre brug af? Og lyder det som en omkostningsfuld post at have en hel marketingafdeling med eksperter med speciale i alle de ydelser, I har brug for?

Apropos Bureau er den ideelle marketingmedarbejder. Med jeres helt egen Ekstern Marketing-afdeling får I tilknyttet en hel enhed af dygtige marketingfolk og innovative talenter med hver sin spidskompetence inden for marketing.

Det betyder, at I ikke behøver at til- eller fravælge marketing ud fra jeres nuværende kompetencer eller ressourcer. Med det fleksible partnerskab kan I frit vælge mellem de mange ydelser alt efter jeres behov.

Ekstern Marketing Aalborg

Spar 4.000 kr. månedligt

Det er ikke nogen hemmelighed, at vi i forvejen leverer lave priser, og vi er stolte af at kunne tilbyde jeres virksomhed et endnu bedre tilbud.

At finde en god pris kan være som at finde en nål i en høstak i reklamebranchen. Vi gør en dyd ud af at have gennemskuelige priser, og derfor fortæller vi jer nu, at Ekstern Marketing er vores absolut bedste løsning, hvis I tænker besparelser

Spar 20% – 30% eller 40% hver måned – ud fra jeres tidsbrug

Som fast samarbejdspartner kan I spare knap halvdelen af vores oprindelige timepris ved enkeltstående ad hoc-opgaver. I vælger endda selv, hvor mange timer, I vil købe månedligt, og I kan altid op- og nedjustere, hvis I har brug for mere eller mindre tid.

Bruger I mere tid i en enkelt måned, end pakkens omfang, får I stadig jeres valgte pakkes besparelse på anvendte ekstratimer.

Har I brug for mere tid end de 10 timer om måneden?

Ekstern Marketing er ikke begrænset til højst 10 timer, men er blot med til at give jer en bedre indsigt i prisen. Dvs. at timeforbruget sagtens kan strække sig til 20 timer den ene måned og 16 timer måneden efter, hvis I ønsker det. Har I brug for mere end 10 timer om måneden, vil prisen pr. ekstra time forblive de 600 kr./t, som I allerede har gjort jer berettiget til.

Hvor meget får man så for pakkernes 4, 7 og 10 timer?

Vi vil hjertens gerne kunne fortælle jer, hvor meget I kan få ud af jeres timer, men det afhænger altid af den enkelte opgave, hvorfor et mere konkret estimat først kan gives, når vi kender opgavens omfang. Vice versa vil vi gerne drøfte med jer forinden, hvor meget tid, vi mener jeres opgaver vil tage månedligt.

Få estimeret tid på dine månedlige opgaver.

Vil I gerne have et mere konkret estimat på de ydelser, I ønsker, er I meget velkommen til at kontakte os, så beregner vi arbejdstiden på de ydelser, I efterspørger.

Én time svarer ikke umiddelbart til én opgave. Det tager naturligvis ikke lige så lang tid at lave visitkort som at udvikle en hel hjemmeside. Hos os betaler I kun for det, I har brug for.

Få endnu mere værdi for pengene

I Ekstern Marketing får I, hvad I betaler for og meget mere til.

Apropos Bureau er en medspiller på jeres hold. Det betyder, at vi naturligvis ønsker, at I får så meget ud af samarbejdet som muligt. Vi forsøger at være proaktive ved at holde os løbende opdateret på jeres forbrug af forudaftalte timer. I tilfælde af at I skulle have rigeligt med timer i overskud mod enden af måneden, vil I blive gjort opmærksom på de resterende timer.

Gennemsigtighed er altafgørende for os, og derfor har vi udviklet Apropos Forbrug til jer. På denne side kan I selv danne overblik over det overordnede timeforbrug og følge med i, hvilke opgaver vi er i gang med, hvornår de er færdige og den tid vi bruger på at udføre de enkelte opgaver – kort sagt alt, hvad vi laver for jeres virksomhed.

Vi takserer for anvendte minutter og ikke pr. påbegyndt time. Tager opgaven os 15 minutter at gennemføre, takserer vi for 15 minutter. Det samme gør sig gældende, hvis I har brug for mere tid om måneden. På den måde slipper I for tanken om, hvorvidt det er tiden værd at få løst selv lavpraktiske opgaver.

Apropos Marketing Partner er den komplette løsning til jeres marketing, der sikrer jeres virksomhed mere værdi for pengene.

Effektive arbejdstimer uden spildtid

En undersøgelse foretaget af Microsoft viser, at en gennemsnitlig dansk vidensmedarbejder kun arbejder effektivt i 3,5 dag i løbet af en arbejdsuge.

Ifølge undersøgelsen spilder medarbejderen i gennemsnittet 12 timer og 36 minutter af en arbejdsuge, hvor medarbejderen afviger fra at arbejde direkte med kerneopgaven.

Hvorimod den gennemsnitlige medarbejder kun er effektiv ca. 60% af tiden, tilbyder Apropos Bureau 100% effektivitet for pengene, idet I kun betaler for den faktiske arbejdstid, der bruges direkte på kerneopgaven.

Vælger I Ekstern Marketing, får I altså op til 10 effektive arbejdstimer – eller mere, hvis I har brug for det – uden at betale for vores kaffepauser.

Det er 100% effektivitet for pengene.

Apropos ekstern medarbejder

Vi har tid til jeres virksomhed

Vi giver jer tid til en personlig service og tager os tid til at dele alt med jer, tid til forstå og sætte os ind i jeres virksomhed, uanset hvor stor eller lille en opgave, der er tale om. På den måde slipper I for tanken om, hvorvidt det er kræfterne værd at få løst selv lavpraktiske opgaver.

Dét der er med til at gøre partnerskabet med Apropos Bureau helt unikt er, at der ikke er nogen opgaver, der er for store eller for lavpraktiske til os. Vi tilgår opgaverne med samme respekt og seriøsitet uanset størrelse og omfang.

Har vi eksempelvis udført en stor og omfangsrig opgave for jeres virksomhed, stiller vi en sikkerhed for, at den bliver ført til døren ned til den mindste detalje. Vi tager hånd om hele virksomheden og stiller sikkerhed for, at hele arbejdet bliver overleveret til jer på en ordentligt måde.

Jeres behov er altid i fokus uanset omfang.

Ekstern Marketing trin-for-trin

Grobund for succes

Første skridt i den indledende fase er at skabe en god grobund for et succesfuldt samarbejde.
Det er vores overbevisning, at samhørighed er nøglen til et godt samarbejde. Vi arbejder på tæt hold og lægger stort fokus på at inkludere jer, så meget som I ønsker i hele processen. Derfor starter vi med at lære jeres virksomhed at kende.

For en god grobund, med udsigt til vækst, indledes samarbejdet med en GRATIS workshop med fokus på at komme helt ind under huden på jeres virksomhed, behov og ønsker for fremtiden og forventningsafstemme hinandens rolle og aktivitetsniveau i samarbejdet. Skal vi fungere som jeres interne marketingafdeling, en alt-i-én medarbejder eller blot løse opgaverne for jer?

Apropos Bureau – en del af jer

Som jeres ekstern marketingafdeling, er vi en fast del af jeres team i hverdagen og en medarbejder, I altid kan trække på, når I har brug for det.

Står I lige med et hurtigt spørgsmål, med en tanke eller en overvejelse, er vi altid tæt på. Vi er enten lige ovre på kontoret på Vesterbro 21A, Aalborg – eller blot et telefonopkald væk.

Ved at sætte os ordentligt ind i jeres virksomhed fra start har vi de rette forudsætninger for at kunne tilrettelægge den helt rigtige marketing, tilpasset virksomhedens identitet, produkt, målgruppe og markedssituation.

Når vi indgår et samarbejde, har vi ét altoverskyggende mål: Vi skal skabe værdi for jeres virksomhed. Derfor er det vigtigt, at vi i fællesskab får defineret, hvilke succeskriterier, der skal arbejdes ud fra i jeres virksomhed. Er det øget kendskabsgrad, branding eller noget helt tredje?

Vi investerer i jer for at styrke samarbejdet fremadrettet

Vi investerer vores egen tid og ressourcer i jeres virksomhed for at sikre jer den helt rigtige løsning inden samarbejdet påbegyndes. Samarbejdes indledes helt uden omkostninger for jeres virksomhed. Dvs. at de indledende møder ikke takseres som en del af jeres forbrug den første måned.

Når succeskriterierne er fastsat, kan vi lægge en strategi for, hvordan vi når samme målsætning. Her fastlægger vi i fællesskab en strategi og handlingsplan og aftaler fremgangsmåden for samarbejdet fremadrettet. I vil altid modtage en estimeret tid for udførelsen af de aftalte ydelser.

Som jeres reklamebureau arbejder vi sammen om de samme mål.

Spænder i ben for jer selv? - kom ud over stepperne med Ekstern Marketing

En klassisk fejl mange virksomheder begår er, at de spænder ben for sig selv. Gør man eksempelvis det, man altid har gjort under udsagnet: “Det er dét, der virker. Hos Apropos Bureau er vi af den overbevisning at:

“Der er ingen, der nogensinde har gjort en forskel ved at gøre ligesom alle andre”

Vi giver nye og friske øjne på sagen med stor erfaring med og den nyeste viden inden for marketing.

Vi er proaktive i idéudvikling og kommer med nye idéer og tiltag, hvis vi øjner nye marketings-muligheder, som I kan profitere på og som kan være med til at booste jeres succes.

Glem ikke, at marketing er mange ting. Marketing er et vidt begreb, som omfatter alt lige fra hjemmeside, sociale medier, visitkort og meget mere.

Samarbejdsaftalen starter ved kundens ønskede startdato, og vi starter ikke en opgave før denne er afstemt med kunden. Startdatoens pågældende måned bliver faktureret som én hel kalendermåned – svarende til 4, 7 eller 10 arbejdstimer alt efter pakken.

Når vi er igang

Når samarbejdet er skudt i gang, kan I trygt vende jeres fokus tilbage til virksomhedens kerneopgave og lade jeres nye marketingafdeling om at udføre de aftalte marketingopgaver med sikkerhed om, at de udføres til punkt og prikke.

Det er jeres virksomhed, der er i fokus og jer, vi skal skabe værdi for. Derfor er et andet af vores kriterier for et succesfuldt samarbejde også, at vi er indbyrdes forbundet og, at I vil få en gensidig og åben dialog.

Vores samarbejdspartnere har altid ret til at tilgå materialer, forbrugsoversigt og serviceydelser, som involverer og er relateret til samme.

Det vil samtidig være med til at sikre, at planen lever op til de omskiftelige behov jeres virksomhed må opleve. Vi ved, at der pludselig kan opstå nye behov og af den grund, vil I naturligvis heller ikke være låst på bestemte ydelser. Det kan eksempelvis være, at I har et løbende behov for søgemaskineoptimering (SEO), men at prioritering af de enkelte ydelser ændrer sig fra måned til måned.

Afvikling af samarbejde

Ekstern Marketing skal være nemt og gennemskueligt hele vejen igennem. Det gælder selv afvikling af samarbejdet.

Får I pludselig lyst til at søge nye græsgange? Har ledelsen valgt at prioritere anderledes i marketingbudgettet? Eller er der noget helt tredje, der gør, at I ikke længere ønsker at samarbejde, kan I til enhver tid ophøre samarbejdet.

Hos Apropos Bureau handler et samarbejde om at støtte hinanden, og derfor har vi ingen lange og ulogiske bindingsperioder. Vi ønsker nemlig ikke at fastholde jer i noget, der ikke længere giver mening for jeres virksomhed.

Ved ønsket ophørsdato takseres for løbende måned plus én ophørs-måned, som er defineret ved en hel kalendermåned.

I den korte ophørs-periode færdiggøres eksisterende arbejde og har til formål at sikre en god overlevering af de igangværende opgaver og en god overgang i samarbejdets afslutning. Under ophørsperioden står vi naturligvis stadig til fri afbenyttelse for sparring og opgaveløsning.

Skal Apropos Bureau være din nye samarbejdspartner?

I er nu nået så langt med læsningen, at I må have gjort jer nogle tanker om, hvorvidt I kunne have interesse i et samarbejde. Vi har måske allerede hjulpet jer med enkelte ad hoc-opgaver, eller I har muligvis prøvet en anden type pakke og undrer jer nu over, hvordan I kommer i gang med Ekstern Marketing.

Kontakt os i dag, så vi sammen kan finde tid til et opstartsmøde i den nærmeste fremtid.

Vi håber, at I er blevet lidt klogere på, hvad et Apropos Marketing Partnerskab egentlig er. I er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, hvis I ønsker at vide mere, eller hvis I skulle være i tvivl om, hvilken løsning der passer til jeres virksomheds behov lige nu og fremadrettet.

Få tilbud med estimeret tid på dine månedlige opgaver.

I kan også kontakte os for en uforpligtende samtale, så finder vi en løsning sammen.

Vi glæder os til at høre fra jer!

Var der ikke lige Ekstern Marketing, I var på udkig efter?

Er I endnu ikke helt fast besluttede på, om Ekstern Marketing er noget for jeres virksomhed, kan I prøve at bestille en enkelt løsning, så I kan se vores værdiskabende evner – eksempelvis noget så simpelt som et visitkort. Du kan selvfølgelig også prøve andre løsninger inden for grafisk design, online og offline marketing samt reklamekampagner.

I kan frit vælge mellem Ad Hoc-Opgaver fra hele vores sortiment. Mangler I eksempelvis nye visitkort, en ny hjemmeside eller en grafisk designer, så kan I få tilsendt et tilbud på lige netop den løsning, I går og leder efter.

DET MED SMÅT: Vi gør opmærksom på, at prisen er for vores egne serviceydelser og ikke dækker omkostninger hos tredjeparter. Tredjeparts-omkostninger kan eksempelvis være medie-omkostninger til annoncering, print eller tryk af materialer. Disse udgifter vil I naturligvis blive gjort opmærksom på, inden vi går i gang med den pågældende opgave. Vi laver naturligvis gerne en aftale med en rigtig god pris til jer på print og leverance af tryksagerne mv. med vores leverandører.

Kontakt os

Du kan læse dig til en masse, men vi kan også bare tage et uforpligtende møde, hvor jeg kan høre om jeres behov og fortælle lidt om, hvordan vi kan hjælpe.

Så send mig en mail på sn@aproposbureau.dk eller ring 60 14 31 31.

Stefan Noe

Få tilbud her