REKLAMEKAMPAGNER

Eksperter i reklamekampagner

En god reklamekampagne er – en god idé!
En god idé er – en sammensmeltning af kreativitet og professionalisme.
Kreativitet og professionalisme er – Apropos Bureau.

Apropos Bureau leverer effektive reklamekampagner, som matcher virksomhedens målsætninger og samtidig adskiller jer fra konkurrenterne. Vi hjælper med alt fra idé og planlægning til eksekvering.

Lad os være jeres samarbejdspartner, og I får et samlet visuelt udtryk på tværs af medierne. Vi skaber ekstraordinære reklamekampagner, som med en rød tråd sammenholdes og effektiviseres til online- og offline markedsføring.

Få sat jeres budskaber i omløb, og ram den helt rigtige målgruppe!

– Ingen binding –
Altid løbende tilbud pr. opgave

– Hurtigt svar –
Altid indenfor 2 timer

Lokal bureau-partner

Fast kontaktperson
Hurtig eksekvering
Smæk for skillingen
Høj kvalitet
Ekstern viden
Engageret totalleverandør

Én samarbejdspartner – Én totalløsning

Med Apropos Bureau som jeres ”kampagne-partner”, får I en totalløsning, totalleverandør og total nytænkende, professionelle og transparente kampagner, som adskiller sig fra konkurrenterne og er let at afkode for kunden.

På baggrund af kreative idéer konceptualiserer vi jeres reklamekampagner. I samråd med jer lægger vi en strategi og en samlet kampagneplan, som sikrer, at jeres reklamekampagner får den rigtige effekt, på den rigtige målgruppe, med de rigtige midler og gennem de rigtige medier.

En god reklamekampagne skal indeholde:

  • Et klart formål
  • En skarp strategi
  • En god idé
  • Et gennemsigtigt budskab
  • En decideret primær målgruppe
  • En rød tråd på tværs af medierne

Det opnår I ved:

  • At opstille realistiske, men dristige del- og hovedmål.
  • At få grundlagt en detaljeret strategi for alle jeres kampagne-indsatser.
  • At tænke ud af boksen og bruge en synergi af mediernes uomgængelige muligheder.
  • At optimere jeres visuelle identitet med professionel grafisk design: Skab blikfang og genkendelighed.
  • At segmentere primære og sekundære målgrupper inden kampagne-lancering.
  • At fastholde en rød tråd på tværs af medierne ved et gennemgående udtryk, der stemmer overens med jeres brand og ydelse.
  • At adskille jer fra konkurrenterne!

Som samarbejdspartner, kan vi assistere jer fra udformning af kampagneindhold til opnåelse af de opstillede krav.

Med grafisk design kan vi forme eller optimere jeres visuelle identitet og adskille jer fra konkurrenterne. Med viden og erfaring indenfor de forskellige medier og dertil muligheder, kan vi lægge en komplet strategi fra idé til eksekvering. Med vores kombination af erfaring og nytænkning, kan vores team udtænke kreative idéer og samtidig føre dem ud i livet med særprægede reklamekampagner. Vi er jeres totalleverandør.

Den gode idé til en reklamekampagne er altafgørende

Det vigtigste med en reklamekampagne er, at den er iøjnefaldende og skiller sig ud fra mængden.

I får lige smøren igen:

En god reklamekampagne – er en god idé!
En god idé – er en sammensmeltning af kreativitet og professionalisme.
Kreativitet og professionalisme er – Apropos Bureau.

En reklamekampagne skal håndteres med omhu og professionalisme, så den virker og motiverer kunder. Det hjælper ikke med uigennemtænkt “pang og lir”. Det kan modsat skræmme mere end at tillokke nye kunder. Samtidig skal jeres kampagner adskille sig fra konkurrenterne, hvilket er nemmere sagt end gjort. Tænk eksempelvis på en reklamefilm om biler. Kan du sætte det deciderede bil-logo på alle de bilreklamer, du tænker på, eller smelter det hele lidt sammen? Netop!

Apropos Bureau er et bureau som er sammensat af garvede reklamefolk og nyudklækket marketingsspecialister. Derfor får I en bureaupartner, som har erfaring og ved, hvad der skal til for at lave effektive kampagner. I får en bureaupartner som samtidig ved alt om nye tendenser og nye metoder, hvorpå kreative og anderledes kampagner kan lanceres og effektiviseres! Derfor får I et bureau, som er professionelle og kreative = effektiv reklame.

I er nødt til at adskille jer, men på en sober måde, hvor I stadig holder fast i jeres værdier og brand. Det kan være svært at få det hele til at spille sammen, hvorfor det er relevant at inddrage en professionel partner til at udvikle brikkerne og samle puslespillet.

Den røde tråd og krydsning af medierne

Den røde tråd er nærmest et lige så vigtigt element som idéen selv.

  • Der er nødt til at være en rød tråd mellem jeres brand og reklamekampagnen.
  • Der skal være en rød tråd mellem de forskellige medier, hvor kampagnen eksponeres.
  • Der skal være en visuel rød tråd i jeres markedsføringsindsatser.

I skal efterleve samme udtryk I jeres trykte kampagner, såvel som jeres digitale kampagner. I skal dog have in mente, at den enkelte reklamekampagne ikke trivielt skal kopieres på tværs af medierne, men skal tilpasses til det enkelte medies muligheder. Intenderede kunder skal ikke være i tvivl om, at det er samme brand, som står bag Facebook-annoncen og radioreklamen såvel som skiltet på butiksgavlen.

reklamekampagner i aalborg

Med en rød tråd bliver jeres reklamekampagner lige så informerende, som de bliver kreative og særprægede. Tænk på følgende scenarie:

Din virksomhed sælger verdens letteste løbesko. I har derfor fået produceret en gennemtænkt reklamefilm, hvor I illustrerer, at skoen falder langsommere til jorden end en fjer.

Samme fjer der nu illustrerer skoens lethed, får I ligeledes trykt på et flag med form og design som en fjer – og tager den med til næste weekends maratonløb.

På online-bannere kan det ses, hvordan flere fjer i siden af skærmen svæver let ned på jeres brand. Annonce-linket fører ind til direkte køb af skoen på jeres hjemmeside.

I en trykt annonce tekstforfatter I: “Bliv let som en fjer med X-sko”. Jeres sko og logo indgår på den trykte annonce i avisen, som kan rives ud og bruges som en papirsflyver, hvilket illustrerer den svævende lethed jeres sko eftergiver. Avisannoncen med dets legende indhold er et gennemtænkt valg, fordi vi forinden har udtænkt målgruppen: Forældre med børn mellem 8-16 år.

Og så kunne vi… og så kunne vi… Hovedet står aldrig helt stille på et reklamebureau.
Okay, der blev i ovenstående tænkt meget ud af boksen, men pointen er, at der skal være en god idé og en rød tråd mellem brand, produkt, medie og målgruppe. Yderligere skal jeres kampagne foldes ud og tilpasses til de enkelte mediers muligheder.

Apropos Bureau er både et offline- og online reklamebureau, fordi vi ser en kæmpe fordel i at kombinere medierne og dermed få det optimale ud af jeres reklamekampagner.

Gode idéer svæver ikke lige så let som en fjer og kræver altså, at du kender mulighederne i de forskellige medier – og det gør vi!

De forskellige mediers muligheder til en reklamekampagne.

Vi lægger stor vægt på at opnå synergi i reklamekampagner ved at krydse medierne, for igen at opnå det mest effektive og optimale udbytte af den enkelte kampagne. Derfor udformer vi også reklamekampagner, som er tilpasset de forskellige mediekanaler – både online og offline. Eksempelvis blev det med førnævnte sko-kampagne illustreret, at der er stor forskel på, hvordan kampagnen udfoldes på de forskellige medier.

Vi udnytter det enkelte medies muligheder, som netop var tilfældet med løbeskos-annoncen i den trykte avis, som qua det fysiske produkt kunne “rives ud” og bruges som en papirsflyver. Anderledes er online annoncer interagerende. Vi kan navigere kunder direkte ind til produktsiden på din webshop og eventuelt bruge remarketing til at få dem tilbage, hvis de ikke har færdiggjort handlen. Vi kan også lade dem deltage i en konkurrence om et par løbesko og derved indsamle permissions (mailadresser), som kan bruges til e-mail marketing. Gennem sociale medie, kan kampagnen kommenteres og debatteres.

Der er ufattelig mange muligheder, og det handler alt sammen om, hvad der giver mening ift. jeres brand og ydelse. Med vores fokus på både online og offline markedsføring, holder vi alle døre åbne, så der ikke er nogen begrænsning for, hvordan din reklamekampagne kan udfoldes og eksekveres. Ligeledes har vi ekspertisen til at være realistiske og kun vælge de medier og muligheder, som er rentabel og givende for jeres virksomhed.

Ydelserne der fremmer gode reklamekampagner

Den gode idé, den røde tråd og et medie-samspil kan fremstå lidt abstrakt. Derfor får I her et mere håndgribeligt overblik over selve ydelserne, som indgår i udviklingen af gode og skarpe reklamekampagner.

Idéen

Den røde tråd

Mediesamspil

Vi har naturligvis flere ydelser, som alle bidrager til effektiv markedsføring og reklamekampagner. Så hvis I søger mere konkrete tryksager eller konkrete annoncetyper, kan I få et overblik over alle vores ydelser her. Som samarbejdspartner, skal vi nok sørge for, at ingen muligheder bliver forbigået.

Som kategoriseringen antyder, indgår de enkelte ydelser i den samlede proces, som er essentiel for at lave snorlige reklamekampagner. Derfor anbefaler vi også, at I vælger den samlede løsning i form af én samarbejdspartner, så der kommer konsistens i jeres markedsføring og en rød tråd i jeres reklamekampagner: fra idé til udvikling og eksekvering.

En indforstået aftale med os som partner

Når I vælger at blive samarbejdspartner med Apropos Bureau, er det os I kontinuerligt bruger, hvis I får brug for professionel hjælp. Derved kan et gunstigt samarbejde mellem jer og os medbringe nogle fordele:

  • Der forekommer konsistens i virksomhedens visuelle udtryk og kampagner.
  • I vil få samme faste kontaktperson, som effektivt står klar til at hjælpe med alt i markedsførings-regi: én totalleverandør.
  • I får en ekstraordinær markedsføringskonsulent og rådgivningspartner. En sparringspartner som er sat 100% ind i jeres vision og mission.
  • I får en fast samarbejdspartner uden bindinger. Vi giver jer en fast lav pris pr. opgave og vil være jeres foretrukne bureau, når I har brug for professionel hjælp.
  • Vi aflaster jer, så I kan have fuld fokus på jeres forretning og de ydelser, I udbyder.

4-enigheden med reklamekampagner som samlingspunkt

På vores forside er vore 4 kernekompetencer illustreret i en 4-enighed, som sammen skaber effektiv reklame i øjenhøjde. Vi mener, at de 4 services løfter hinanden og kan løfte jeres markedsføring til næste niveau. Tag eventuelt et kig på vores andre kerneservices:

Udover at være en 4-enighed der udmønter sig i effektiv reklame, er de 4 kernekompetencer også en indsnævrende proces med reklamekampagnen som samlingspunkt.

Grafisk Design danner grundlaget for jeres visuelle identitet. Det grafiske materiale markedsføres til ønskede kunder på online såvel som offline medier. Reklamekampagnen er den røde tråd, som kreativt eksponeres på tværs af medierne og fastholder samme visuelle udtryk. Reklamekampagnen er en synergi af Grafisk Design og Online- og Offline Markedsføring.

Apropos reklamekampagner

Apropos Bureau fører jeres markedsføring til dørs – fra idé til eksekvering. Tag kontakt til os i dag, og hør, hvordan vi kan hjælpe netop jeres virksomhed. Der er ingen opgaver, som er for store eller små, og vi “bonner” jer ikke for et kaffemøde, en opringning eller en hyggelig nordjysk snak.

Lad os lære jer at kende, så vi allerede nu kan sætte hovederne i blød og udtænke en skræddersyet, effektiv og professionel reklamekampagne.

Kontakt os