E-mail Marketing/Nyhedsbrev

E-mail Marketing – nyhedsbreve – er den mest præcise og effektive måde at henvende sig til kunder og leads.
Kanalen er din egen, og åbningsraten er stor.

Hvad er fordelene ved E-mail Marketing/Nyhedsbreve?

✓ Direkte og personlig kontakt til din målgruppe
✓ Omkostningseffektivt – Høj åbningsrate
✓ Nemt at måle trafik og konverteringer

Hvordan hjælper vi vores kunder med E-mail Marketing?

Vi hjælper vores kunder i gang med E-mail Marketing: Opstart i MailChimp, udvikling af mailflows og kategorisering af målgrupper. Vi hjælper selvfølgelig også med at skaffe nye leads og permissions gennem diverse kanaler, så der er en god base for at udsende nyhedsbreve.

Derudover udformer vi informative og sælgende nyhedsbreve gennem levende tekst og billeder. Slutteligt hjælper vi også kunderne med at planlægge og udsende nyhedsbreve samt måle trafik og resultater.

Email Marketing

I Apropos Bureau ved vi, hvor relevant of aktuel email marketing stadig er. Email marketing er en af de mest konverterbare marektingkanaler, som findes.

Send nyhedbreve til den rigtige målgruppe – på det rigtige tidpunkt – og opnå stor værdi.

Email marketing og generelt e-mails bliver efterhånden misforstået som en uddød dinosaur, i en branche, der i høj grad har konverteret til de sociale medier.

Sådan er det ikke – slet ikke!

Email marketing er den mest direkte reklameplatform

Der har været store digitale forandringer, og de sociale medier er lige nu rovdyret, der stjæler al opmærksomheden. Ikke desto mindre har e-mails overlevet og gennemgået en evolution i branchen, der gør, at email marketing præsterer bedre end nogensinde før.

Jovist, e-mails har eksisteret næsten lige så lang tid som computeren, men det gør ikke email marketing forældet, det gør det nærmere mere troværdigt.

Bare for at komme med et eksempel, er der i gennemsnit over 20%, der åbner e-mails fra detailvirksomheder – det er meget. 

Email markedsføring har stadig effekt og skaber relation til kunder

Det smarte ved email markedsføring er, at du – hvis du gør det rigtigt – får opmærksomhed fra potentielle kunder, der reelt set gider eksponeres for din reklame-, kampagne- eller nyhedsmail. Som en af de ældste arter i “dyreriget”, er e-mails lig med troværdighed og tætte relationer.

Ved at henvende sig gennem e-mails genkender potentielle- og etablerede kunder dit brand, så snart mailen er ”tikket ind”. Du kan rette din markedsføring ud fra adfærd og ikke kun demografi, hvilket sikrer, at du får særdeles meget udbytte ud af din investering.

Email markedsføring har stadig effekt og skaber relation til kunder

Det smarte ved email markedsføring er, at du – hvis du gør det rigtigt – får opmærksomhed fra potentielle kunder, der reelt set gider eksponeres for din reklame-, kampagne- eller nyhedsmail. Som en af de ældste arter i “dyreriget”, er e-mails lig med troværdighed og tætte relationer.

Ved at henvende sig gennem e-mails genkender potentielle- og etablerede kunder dit brand, så snart mailen er ”tikket ind”. Du kan rette din markedsføring ud fra adfærd og ikke kun demografi, hvilket sikrer, at du får særdeles meget udbytte ud af din investering.

Vil du vide mere?
Kontakt os i dag

Lars Marco Andersen

Udviklingsdirektør