Case

HimmerLand

Et af Danmarks mest anerkendte resorts

HimmerLand prioriterer udviklingen af interne ressourcer og trivslen på arbejdspladsen.

For at forankre deres værdier og styrke den interne kommunikation, ønskede HimmerLand en illustrativ og genkendelig metode til formidling af deres værdier.

Hos Apropos Bureau havde vi præcis det rette koncept klar til at imødekomme kundens behov.

Himmerland kort med tegnet figur på

Intern kommunikatør

Apropos Bureau fik til opgave at designe en figur, der skulle blive en central del af HimmerLands interne kommunikation. Figuren skulle være med til at formidle vigtige budskaber til medarbejdere – både omkring virksomhedens værdier og som en hyggelig hilsen ved særlige lejligheder.

For at HimmerLands værdier blev kommunikeret tydeligt, udarbejdede vi også tilhørende tekster til figuren. Det skulle sikre en klar og forståelig formidling af HimmerLands værdier til deres medarbejdere.

Himmerland spiller golf

En klar og visuel formidling af HimmerLands værdier.

– Kristian Aksel Nielsen, Indehaver

Himmerland hjemmeside forside
Himmerland små kort
Himmerland - To tegnet figurere krammer
Himmerland logo

Vil du vide mere?
Kontakt os i dag

Lars Marco Andersen

Udviklingsdirektør