Den gode, naturlige smag til retter
Nocla er en innovativ fødevareproducent med speciale i fermenterede smagsgivere, som leveres til restauranter, kantiner, storkøkkener og fødevareproducenter. Deres største ambition er at udvikle produkter, der bidrager positivt til en ansvarlig og bæredygtig madkultur.
I 2024 blev deres Kornfond nomineret til produktprisen ved kokkekonkurrencen Sol Over Gudhjem. Nocla ønskede at understøtte deres nye opmærksomhed med en række marketingtiltag, og det var her, vi kom ind i billedet.

Opbygning af en stærk, digital tilstedeværelse
Apropos Bureau blev en vigtig sparringspartner for Nocla, hvor vi spillede en central rolle i at opbygge deres digitale tilstedeværelse.
Vi har assisteret med programmering af deres hjemmeside, så besøgende får en gnidningsfri brugeroplevelse. Samtidig har vi optimeret deres hjemmeside med Google SEO, hvilket skal hjælpe Nocla med at opnå bedre placeringer på Google og gøre deres produkter mere synlige.
Som deres marketingafdeling arbejder vi løbende på at udvikle målrettede digitale marketingstrategier til blandt andet sociale medier og online annoncering. Målet er at øge kendskabet til Nocla og deres smagsgivere, så endnu flere får adgang til god smag.

Apropos Bureau har været en vigtig sparringspartner for Nocla i at opbygge en online tilstedeværelse. Det tager en hel masse kompleksitet ud af Noclas marketingarbejde, at vi trygt kan overlade den del til Apropos, og de er ligeledes gode til proaktivt at foreslå forbedringspunkter og nye mulige marketingstrategier. Alt i alt et fremragende samarbejde, som helt sikkert kommer til at vare ved.
– Andreas Foldager | Head of Finance & Business Development




Vil du vide mere?
Kontakt os i dag
Lars Marco Andersen
Udviklingsdirektør