Planlægning/Koordinering
Planlægning/Koordinering handler om at få en køreklar marketingstrategi – få koordineret alle marketingaktiviteter – og få fulgt op på alle resultaterne.
Hvad kan du bruge Planlægning/Koordinering til?
✓ Strategi → Udarbejdelse af mål, muligheder og budget
✓ Planlægning → Koordinering af alle indsatser på tværs af medier
✓ Opfølgning → Rapportering, indsigter og optimeringsforslag
Hvordan arbejder vi med Planlægning/Koordinering?
Vi hjælper vores kunder med at navigere rundt i de forskellige muligheder og tage de rigtige beslutninger.
Som marketingafdeling koordinerer vi alle indsatser, så de understøtter strategien og kundens målsætning. Rapportering og optimering er nøgleord. Vi hjælper vores kunder med at forstå data og resultater – og med løbende at optimere på indsatserne.
F.eks. kræver online annoncering en tydelig strategi og målsætning, som skal eksekveres, vedligeholdes og optimeres på tværs af sociale medier og Google.
Rådgivning og marketingskonsulent
Vi er din marketingkonsulent, som rådgiver dig i alt inden for markedsføring.
SPØRG, SPØRG, SPØRG, og du skal få svar. Det er den bedste opskrift til at forstå den komplekse verden af reklamer og markedsføring. Du er Spørge Jørgen, og vi er din marketingkonsulent, som svarer og rådgiver dig i alt, der kan give dig flere kunder, større synlighed og salg af dine ydelser.
Apropos marketingkonsulent rådgiver vi dig om ALT, du har brug for at vide. Vi kigger på din nuværende markedsføring og rådgiver dig i, hvordan du kommer videre herfra. Al rådgivning tager afsæt i dig og din virksomhed. Dine ydelser er kun lige så gode, som de fremgår for kunden.
– Se vores konkrete ydelse inden for Sparring & Rådgiving.
Rådgivning og hjælp til markedsføring
Som et veletableret og professionelt marektingbureau kan vi være svaret på din hjælp til markedsføring.
Hvilke spørgsmål skal besvares? – hvordan får I udbredt jeres brand samtidig med, at det også fremkalder flere loyale kunder?
– hvorfor, hvorfor dit og hvorfor dat?
“Nu skal jeg fortælle jer om reklame
reklame var en meget offline ting
Men så kom Google for at spamme
Og overtog med et kvantespring.
Folk blev både glade og ked af det
Det var fedt, men også noget pjat
Hvordan skal I nu lav’ reklame?
Hvorfor, hvorfor dit og hvorfor dat?
Din go-to-guy og marketingkonsulent
Som din marketingkonsulent kan vi besvare alle de spørgsmål, du må have, og også dem du bør have.
Hjælp til markedsføring omhandler i flere tilfælde overgangen fra offline til online medier, hvor der hele tiden forekommer nye trends og nye muligheder. Bare rolig, vi i Apropos Bureau har fingeren på pulsen. En del af vores arbejde omhandler netop at være ”up-to-date” på alle nye marketings-muligheder, hvilke vi glædeligt fortæller og rådgiver jer om.
Du skal være Spørge Jørgen, for vi som marketingkonsulent besvarer spørgsmål som:
- Hvilke medier bør jeg være tilstede på – Hvad er fordelene ved A og ulemperne ved B?
- Hvad koster det at få hjælp med Facebook, Google, hjemmesider osv.?
- Hvad kan jeg forvente, hvis vi i virksomheden begynder på Google Annoncering versus Google SEO?
- Hvilken tidshorisont skal jeg regne med, før jeg ser resultater?
- Hvordan måler I resultater?
- Hvorfor skal jeg vælge Apropos Bureau til at hjælpe med markedsføring?
- Hvorfor, hvorfor dit og hvorfor dat?
Jo flere spørgsmål du kommer med, jo mere forstår vi dine udfordringer. På den måde kan vi rådgive dig og dine kollegaer ud fra jeres præmisser – vi er jeres hjælp til markedsføring.
Som din marketingkonsulent hjælper vi, hvor vi kan og rådgiver i lige præcis det, du har brug for. Vi er fleksible og er altid klar til at besvare dine spørgsmål, og så er vi altså menneskelige i vores priser. Vi” bonner” dig ikke for de spørgsmål, du stiller, men kun for den tilfredsstillende rådgivning og service, vi giver.
I første omgang er du mere end velkommen til at ringe og stille spørgsmål – det koster nemlig ingenting.
Vil du vide mere?
Kontakt os i dag
Lars Marco Andersen
Udviklingsdirektør