Planlægning/Koordinering

Planlægning/Koordinering handler om at få en køreklar marketingstrategi – få koordineret alle marketingaktiviteter – og få fulgt op på alle resultaterne.

marketing-annoncering

Hvad kan du bruge Planlægning/Koordinering til?

✓ Strategi → Udarbejdelse af mål, muligheder og budget
✓ Planlægning → Koordinering af alle indsatser på tværs af medier
✓ Opfølgning → Rapportering, indsigter og optimeringsforslag

Hvordan arbejder vi med Planlægning/Koordinering?

Vi hjælper vores kunder med at navigere rundt i de forskellige muligheder og tage de rigtige beslutninger.

Som marketingafdeling koordinerer vi alle indsatser, så de understøtter strategien og kundens målsætning. Rapportering og optimering er nøgleord. Vi hjælper vores kunder med at forstå data og resultater – og med løbende at optimere på indsatserne.

F.eks. kræver online annoncering en tydelig strategi og målsætning, som skal eksekveres, vedligeholdes og optimeres på tværs af sociale medier og Google.

Se kundecase

Har du spørgsmål?

Marketing kan være en jungle at finde rundt i. Jeg sidder klar til at svare på dine spørgsmål. Du er også velkommen til at tage direkte fat i mig, hvis du bare gerne vil have hjælp.

    Mads Mathiasen
    Kundeansvarlig | Apropos Bureau
    [email protected] / 6014 3119