Ekstern Marketing Partner

Apropos Ekstern Marketing

Her på siden kan I grave dybere ned i, hvad det indebærer at være Apropos Marketing Partner.

Et partnerskab med Apropos Bureau er et medarbejderskab, som aflaster jeres marketingafdeling ved at løfte forskelligartede marketingopgaver efter jeres behov.

Som samarbejdspartner med Apropos Bureau vil I få vores skarpe ekspertise, viden og vores brede sortiment af serviceydelser ind under jeres egne vinger.

I får en komplet og fleksibel løsning tilpasset jeres ønsker og omskiftelige behov for marketing. Med denne alt-i-én-løsning får i én fast totalleverandør, der tager sig tid til at opfylde jeres omskiftelige behov for sparring, idéudvikling, opgaveløsning eller noget helt fjerde, jeres virksomhed må have brug for.

Vi gør det, vi er allerbedst til og det samme, ved vi, gør sig gældende hos jeres firma. Derfor vil vi gerne tilbyde at være jeres højre hånd i en travl hverdag, så I kan fokusere på jeres kernekompetencer og gøre det, I er bedst til.

Apropos Marketing Partner koster fra 6.000 kr. ekskl. moms om måneden.

Partnerskabet med Apropos bureau er den billigste løsning for jer, der har brug for én eller flere ekstra holdspillere, der er specialiseret i hele spektret af marketing. Samtidig slipper I for lange bindinger og betaler kun for det, I har brug for, når I har brug for det – uden ubehagelige overraskelser.

Mangler I en facitliste?

Marketing er en kompleks størrelse, der kan være svært at navigere rundt i, fordi der ikke blot findes én og samme facitliste til alle. Hos Apropos Bureau finder I svarene.

Vi har svarene på de vanskelige spørgsmål eller problemer, som I oplever med marketing i hverdagen.

Det kræver både erfaring og nytænkning at knække koden til den helt rette marketing, der både passer til jeres nuværende situation, men som også sikrer jeres fremtidige position i markedet.

Derfor har vi nøje sammensat en række erfarne og nytænkende specialister, som i synergi kan varetage hele paletten og sammenkæde velovervejet og innovativ marketing, der vil sikre, at I når de fastlagte mål til tiden.

Vores stærke team af erfarne reklamefolk og skarpe talenter rækker over en bred vifte af kompetencer inden for grafisk design, reklamekampagner, online og offline marketing.

Apropos Marketing Partner - en del af jer

Mange af os har nok prøvet at sidde inde til eksamen med et brændende ønske om at kunne kigge i facitlisten.

Som Apropos Marketing Partner har i facitlisten lige ved hånden hele tiden.

Jeres fordele

  • Spar tid med én fast totalleverandør
  • Få en alt-i-én medarbejder
  • Spar min. 4.000 kr månedligt ift. normal timepris
  • Vi tager os tid til jeres virksomhed.
Apropos Bureau som fast totalleverandør

Én fast totalleverandør

Tid er penge, og det gælder om at udnytte den kostbare tid effektivt.

Ved at have én fast totalleverandør minimerer I jeres medarbejderes spildtid og sikrer samtidig, at I arbejder så effektivt som muligt

  • Med én fast totalleverandør slipper I for at spilde tiden på at lede efter nye forbindelser hver gang, I har brug for hjælp til sociale medier, hjemmesider, kreative oplæg eller noget helt fjerde.
  • I slipper for at bruge tid på at finde hoved og hale i alle de uoverskuelige priser på det uendelige udvalg af opgaver.
  • Endeligt slipper I for at bruge tid på at sætte utallige udefrakommende ind i jeres virksomhed, behov og ønsker.

Som Ekstern Marketing Partner effektiviserer I jeres marketing ved at være tilknyttet én fast enhed.

Alt-i-én medarbejder

Drømmer I om en specialiseret alt-i-én medarbejder, der har et bredt vingefang af ydelser, som I til enhver tid kan gøre brug af? Og lyder det som en omkostningsfuld post at have en hel marketingafdeling med eksperter med speciale i alle de ydelser, I har brug for?

Apropos Bureau er den ideelle marketingmedarbejder. Med jeres helt egen ekstern marketingafdeling får I tilknyttet en hel enhed af dygtige marketingfolk og innovative talenter med hver sin spidskompetence inden for marketing.

Det betyder, at I ikke behøver at til- eller fravælge marketing ud fra jeres nuværende kompetencer eller ressourcer. Med det fleksible partnerskab kan I frit vælge mellem de mange ydelser alt efter jeres behov.

Apropos Marketing Partner - Ekstern marketingafdeling

Spar min. 4.000 kr. månedligt

Det er ikke nogen hemmelighed, at vi i forvejen leverer lave priser, og vi er stolte af at kunne tilbyde jeres virksomhed et endnu bedre tilbud.

At finde en god pris kan være som at finde en nål i en høstak i reklamebranchen. Vi gør en dyd ud af at have gennemskuelige priser, og derfor fortæller vi jer nu, at Apropos Marketing Partner er vores absolut billigste løsning.

Pris: 6.000 kr. månedligt ekskl. moms.

Som fast samarbejdspartner sparer I godt halvdelen af vores oprindelige timepris ved enkeltstående ad hoc-opgaver. For blot 6.000 kr. månedligt ekskl. moms leverer vi op til 10 effektive arbejdstimers – uden kaffepauser.

Det svarer til en en timepris på 600 kr. modsat vores normalpris på 1.000 kr. Det betyder kort og godt, at I kan spare min. 4.000 kr. efter blot én måned som partner.

Har I brug for mere end 10 timer om måneden?

Partnerskabet er ikke begrænset til de 10 timer, men er blot med til at give jer en bedre indsigt i prisen. Dvs. at timeforbruget sagtens kan strække sig til 20 timer den ene måned og 16 timer måneden efter, hvis I ønsker det. Har I brug for mere end 10 timer om måneden, vil prisen pr. ekstra time falde til en timepris á 400 kr./time ekskl. moms.

Hvor meget får man så for de 10 timer?

Vi vil hjertens gerne kunne fortælle jer, hvor meget I kan få ud af de 10 timer, men det afhænger altid af den enkelte opgave, hvorfor et mere konkret estimat først kan gives, når vi kender opgavens omfang. De enkelte ydelser, vi leverer er skræddersyet til den enkelte virksomheds behov og ønsker, hvorfor vi ikke kan generalisere tidsforbruget.

Vil I gerne have et mere konkret estimat på de ydelser, I ønsker, er I meget velkommen til at kontakte os, så beregner vi arbejdstiden på de ydelser, I efterspørger.

Én time svarer ikke umiddelbart til én opgave. Det tager naturligvis ikke lige så lang tid at lave visitkort som at udvikle en hel hjemmeside. Hos os betaler I kun for det, I har brug for.

Få endnu mere værdi for pengene

Som Apropos Marketing Partner får I, hvad I betaler for og meget mere til.

Apropos Bureau er en medspiller på jeres hold. Det betyder, at vi naturligvis ønsker, at I får så meget ud af samarbejdet som muligt. Vi forsøger at være proaktive ved at holde os løbende opdateret på jeres forbrug af forudaftalte timer. I tilfælde af at I skulle have rigeligt med timer i overskud mod enden af måneden, vil I blive gjort opmærksom på de resterende timer.

Gennemsigtighed er altafgørende for os, og derfor har vi udviklet Apropos Forbrug til jer. På denne side kan I selv danne overblik over det overordnede timeforbrug og følge med i, hvilke opgaver vi er igang med, hvornår de er færdige og den tid vi bruger på at udføre de enkelte opgaver – kort sagt alt, hvad vi laver for jeres virksomhed.

Vi takserer for anvendte minutter og ikke pr. påbegyndt time. Tager opgaven os 15 minutter at gennemføre, takserer vi for 15 minutter. Det samme gør sig gældende, hvis I har brug for mere end de 10 timer om måneden. På den måde slipper I for tanken om, hvorvidt det er tiden værd at få løst selv lavpraktiske opgaver.

Apropos Marketing Partner er den komplette løsning til jeres marketing, der sikrer jeres virksomhed mere værdi for pengene.

Effektive arbejdstimer uden spildtid

En undersøgelse foretaget af Microsoft viser, at en gennemsnitlig dansk vidensmedarbejder kun arbejder effektivt i 3,5 dag i løbet af en arbejdsuge.

Ifølge undersøgelsen spilder medarbejderen i gennemsnittet 12 timer og 36 minutter af en arbejdsuge, hvor medarbejderen afviger fra at arbejde direkte med kerneopgaven.

Hvorimod den gennemsnitlige medarbejder kun er effektiv ca. 60% af tiden, tilbyder Apropos Bureau 100% effektivitet for pengene, idet I kun betaler for den faktiske arbejdstid, der bruges direkte på kerneopgaven.

Vælger I Apropos Marketing Partner, får I altså op til 10 effektive arbejdstimers – eller mere, hvis I har brug for det – uden at betale for vores kaffepauser.

Det er 100% effektivitet for pengene.

Vi har tid til jeres virksomhed

Vi giver jer tid til en personlig service og tager os tid til at dele alt med jer, tid til forstå og sætte os ind i jeres virksomhed, uanset hvor stor eller lille en opgave, der er tale om. På den måde slipper I for tanken om, hvorvidt det er kræfterne værd at få løst selv lavpraktiske opgaver.

Dét der er med til at gøre partnerskabet med Apropos Bureau helt unikt er, at der ikke er nogen opgaver, der er for store eller for lavpraktiske til os. Vi tilgår opgaverne med samme respekt og seriøsitet uanset størrelse og omfang.

Har vi eksempelvis udført en stor og omfangsrig opgave for jeres virksomhed, stiller vi en sikkerhed for, at den bliver ført til døren ned til den mindste detalje. Vi tager hånd om hele virksomheden og stiller sikkerhed for, at hele arbejdet bliver overleveret til jer på en ordentligt måde.

Jeres behov er altid i fokus uanset omfang.

Apropos Marketing Partner trin-for-trin

Grobund for succes

Første skridt i den indledende fase er at skabe en god grobund for et succesfuldt Marketing Partnerskab.

Det er vores overbevisning, at samhørighed er nøglen til et godt partnerskab. Vi arbejder på tæt hold og lægger stort fokus på at indkluderer jer, så meget som I ønsker i hele processen. Derfor starter vi med at lære jeres virksomhed at kende.

For en god grobund med udsigt til vækst indledes samarbejdet med en workshop med fokus på at komme helt ind under huden på jeres virksomhed, behov og ønsker for fremtiden og forventningsafstemme hinandens rolle og aktivitetsniveau i partnerskabet. Skal vi fungere som jeres interne marketingafdeling, en alt-i-én medarbejder eller blot løse opgaverne for jer?

Apropos Bureau – en del af jer

Som jeres ekstern marketingafdeling, er vi en fast del af jeres team i hverdagen og en medarbejder, I altid kan trække på, når I har brug for det.

Står I lige med et hurtigt spørgsmål, med en tanke eller en overvejelse, er vi altid tæt på. Vi er enten lige ovre på kontoret i Schleppegrellsgade eller blot et telefonopkald væk.

Ved at sætte os ordentligt ind i jeres virksomhed fra start har vi de rette forudsætninger for at kunne tilrettelægge den helt rigtige marketing, tilpasset virksomhedens identitet, produkt, målgruppe og markedssituation.

Når vi indgår et samarbejde, har vi ét altoverskyggende mål: Vi skal skabe værdi for jeres virksomhed. Derfor er det vigtigt, at vi i fællesskab får defineret, hvilke succeskriterier, der skal arbejdes ud fra i jeres virksomhed. Er det øget kendskabsgrad, branding eller noget helt tredje?

Vi investerer i jer for at styrke samarbejdet fremadrettet

Vi investerer vores egen tid og ressourcer i jeres virksomhed for at sikre jer den helt rigtige løsning inden samarbejdet påbegyndes. Samarbejdes indledes helt uden omkostninger for jeres virksomhed. Dvs. at de indledende møder ikke takseres som en del af jeres forbrug den første måned.

Når succeskriterierne er fastsat, kan vi lægge en strategi for, hvordan vi når samme målsætning. Her fastlægger vi i fællesskab en strategi og handlingsplan, og aftaler fremgangsmåden for samarbejdet fremadrettet. I vil altid modtage en estimeret tid for udførelsen af de aftalte ydelser.

Som jeres Marketing Partner arbejder vi sammen om de samme mål.

Spænder i ben for jer selv? - kom ud over stepperne med Apropos Marketing Partner

En klassisk fejl mange virksomheder begår er, at de spænder ben for sig selv. Gør man eksempelvis det, man altid har gjort under udsagnet: Det er det, der virker. Hos Apropos Bureau er vi af den overbevisning at:

“Der er ingen, der nogensinde har gjort en forskel ved at gøre ligesom alle andre”

Vi giver nye og friske øjne på sagen med stor erfaring med og den nyeste viden inden for marketing.

Vi er proaktive i idéudvikling og kommer med nye idéer og tiltag, hvis vi øjner nye marketings-muligheder, som I kan profitere på og som kan være med til at booste jeres succes.

Glem ikke at marketing er mange ting. Marketing er et vidt begreb, som omfatter alt lige fra hjemmeside, sociale medier, visitkort og meget mere.

Samarbejdsaftalen starter ved kundens ønskede startdato, og vi starter ikke en opgave før denne er afstemt med kunden. Startdatoens pågældende måned bliver faktureret som én hel kalendermåned på 6.000,- kr. ekskl. moms – svarende til 10 arbejdstimer.

Når vi er igang

Når samarbejdet er skudt i gang, kan I trygt vende jeres fokus tilbage til virksomhedens kerneopgave og lade jeres nye Marketing Partner om at udføre de aftalte marketingopgaver med sikkerhed om, at de udføres til punkt og prikke.

Det er jeres virksomhed, der er i fokus og jer, vi skal skabe værdi for. Hvorfor et andet af vores kriterier for et succesfuldt samarbejde er, at vi er indbyrdes forbundet og, at I vil få en gensidig og åben dialog.

Vores samarbejdspartnere altid har ret til at tilgå materialer, forbrugsoversigt og serviceydelser, som involverer og er relateret til partneren.

Det vil samtidig være med til at sikre, at planen lever op til de omskiftelige behov jeres virksomhed må opleve. Vi ved, at der pludselig kan opstå nye behov og af den grund, vil I naturligvis heller ikke være låst på bestemte ydelser. Det kan eksempelvis være, at I har et løbende behov for søgemaskineoptimering (SEO), men at prioritering af de enkelte ydelser ændrer sig fra måned til måned.

Afvikling af samarbejde

Apropos Marketing Partner skal være nemt og gennemskueligt hele vejen igennem. Det gælder selv afvikling af samarbejdet.

Får I pludselig lyst til at søge nye græsgange? Har ledelsen valgt at prioritere anderledes i marketingbudgettet? Eller er der noget helt tredje, der gør, at I ikke længere ønsker at være Apropos Marketing Partner, kan I til enhver tid ophøre samarbejdet.

Hos Apropos Bureau handler et partnerskab om at støtte hinanden, og derfor har vi ingen lange og ulogiske bindingsperioder. Vi ønsker nemlig ikke at fastholde jer i noget, der ikke længere giver mening for jeres virksomhed.

Ved ønsket ophørsdato takseres for løbende måned plus én ophørs-måned, som er defineret ved en hel kalendermåned og 6.000 kr. ekskl. moms.

I den korte ophørs-periode færdiggøres eksisterende arbejde og har til formål at sikre en god overlevering af de igangværende opgaver og en god overgang i samarbejdets afslutning. Under ophørs-perioden står vi naturligvis stadig til fri afbenyttelse for sparring og opgaveløsning.

Skal Apropos Bureau være din nye marketing partner?

I er nu nået så langt med læsningen, at I må have gjort jer nogle tanker, om I skal indgå et partnerskab med os. Vi har måske allerede hjulpet jer med enkelte ad hoc-opgaver, eller I har muligvis prøvet konceptet af med et 3 måneders klippekort og undrer jer nu over, hvordan I kommer igang med en samarbejdsaftale.

Kontakt os i dag, så vi sammen kan finde tid til et opstartsmøde i den nærmeste fremtid.

Vi håber, at I er blevet lidt klogere på, hvad et Apropos Marketing Partnerskab egentlig er. I er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, hvis I ønsker at vide mere, eller hvis I skulle være i tvivl om, hvilken løsning der passer til jeres virksomheds behov lige nu og fremadrettet.

Kontakt os for en uforpligtende samtale, så finder vi en løsning sammen.

Vi glæder os til at høre fra jer!

Var der ikke lige en Apropos Markering Partner I var på udkig efter?

Er I endnu ikke helt fastbesluttede på, om Apropos Marketing Partner er noget for jeres virksomhed, kan I afprøve løsningen med en klippekortsordning. Med Apropos Klippekort får I 10 timers service, hvor I kan frit vælge mellem vores store sortiment inden for grafisk design, online og offline marketing samt reklamekampagner.

I kan også afprøve de enkelte ydelser. Med Apropos Ad Hoc-Opgaver kan I frit vælge blandt hele vores sortiment. Mangler I eksempelvis nye visitkort, en ny hjemmeside eller en grafisk designer, så er Apropos Ad Hoc-Opgaver den løsning, I går og leder efter.

DET MED SMÅT: Vi gør opmærksom på, at prisen er for vores egne serviceydelser og ikke dækker omkostninger hos tredjeparter. Tredjeparts-omkostninger kan eksempelvis være medie-omkostninger til annoncering, print eller tryk af materialer. Disse udgifter vil I naturligvis blive gjort opmærksom på, inden vi går i gang med den pågældende opgave. Vi laver naturligvis gerne en aftale med en rigtig god pris til jer på print og leverance af tryksagerne mv. med vores leverandører.

Pris: 6.000 kr./mdr.

Som fast samarbejdspartner, skal der være en gulerod. Derfor får I 10 timers service inden for markedsføring for 6.000 kr. ekskl. moms. om måneden, hvilket svarer til en timepris på 600 kr. ved 10 timers arbejde.

Har I månedligt brug for mere end 10 timer, vil prisen pr. ekstra time falde til en timepris á 400 kr./time ekskl. moms.

DET MED SMÅT

Med vores pris for enkeltydelser på 1.000 kr. i timen, kan I derfor spare min. 4.000 kr månedligt ved at blive fast samarbejdspartner.

Vi takserer for anvendte minutter og ikke pr. påbegyndt time. Så hvis opgaven tager 20 minutter, er det den tid, vi takserer for. På den måde slipper I for tanken om, hvorvidt det er tiden værd at få løst selv lavpraktiske opgaver.

Kontakt os

Ring på telefon 60 14 31 29, send en mail til kontakt@aproposbureau.dk eller udfyld kontaktformularen.

Så tager vi en snak om din forespørgsel og svarer glædeligt på dine spørgsmål.

Leder du efter en bestemt medarbejder? Her finder du direkte kontaktinfo på alle kollegaer.

Ring på telefon 60 14 31 29, send en mail til kontakt@aproposbureau.dk eller udfyld kontaktformular.

Så tager vi en snak om din forespørgsel og svarer glædeligt på dine spørgsmål.

Leder du efter en bestemt medarbejder? Her finder du direkte kontaktinfo på alle kollegaer.