Instagram ads
Apropos Bureau får det bedste ud af dine Instagram Ads.
Vi hjælper dig med at lave annoncer i form af billedannoncer, videoannoncer, karrusel-annoncer og annoncer, der florerer på de berømte ”stories”.
Instagram Ads er bare én af flere annoncetyper, som med fordel kan kombineres. Se hvordan vi kan hjælpe med en annoncestrategi: Online annoncering.
Instagram er et socialt medie, hvor den kreative frihed udfoldes. Selvom mange forbinder mediet med noget ungdommeligt, er altså snart en tredjedel af danskerne, som befinder sig på mediet. Med en forventning om hygge, afslapning og selviscenesættelse, bladrer vi danskere gennem platformen for et hurtigt grin eller smil – og før eller siden møder vi altså en annonce.
Annoncering på Instagram skal være aktuel og relevant!
Annoncering på Instagram er en svær disciplin, da modtagerne ikke må rives væk fra deres eksisterende fornøjelige oplevelse – i så fald giver de dig og dine Instagram ads skylden.
Som det gamle sladderblad søger vi viden om både venner og idoler på Instagram. Vi iscenesætter os selv og venter i spænding på, hvor mange likes vi vil få. Det er nogenlunde sådan, Instagram bliver forstået i al almindelighed. Det bliver altså – trods en stor udvikling af annoncering på Instagram – ikke associeret med en masse irriterende reklamer. For som i sladderbladet går vi jo bare videre til næste ”story” – meeeen ikke hvis annoncen er relevant nok til, at seeren anser det som værende en af de der ting, der kan få dem til at smile eller give dem information, som de lige-nu-og-her er interesseret i.
Det er vigtigt, at din annoncering på Instagram sidder lige i skabet. Hvis de til gengæld gør det, kan de virkelig også være effektive!
Apropos Instagram Annoncering
I Apropos Bureau har vi erfaring med den professionelle tilgang til Instagram som medie og med Instagram Annoncering. Udover at have styr på alle mediets muligheder og funktioner, er vi også eksperter i grafisk design. Derfor udbyder vi en samlet pakke, der kan føre dine Instagram ads fra idé til virkelighed. Én samlet marketingafdeling. Vi kan udover dine ”likes” eller ”views” også udlede meget andet brugbar’ data, som kan effektivisere kommende kampagner, hvorfor vi kontinuerligt kan målrette din Instagram annoncering gennem flere effektive kampagner. Facebook og Instagram deler samme ejer og deler data. Derfor kan vi sammesætte en anonnceringsstrategi på tværs af Facebook, Instagram og også Google.
Instagram skal ikke negligeres som et medie, hvor det kun er unge, som befinder sig. Der er masser af unge, men i høj grad også en moden målgruppe, som efterhånden har fået øjnene op for hyggen i mediet.
Instagram ads er en farlig legeplads, og I har brug en førerhund, hvis I ikke skal køres over af de kyniske brugere. Hvis du vil vide mere om muligheder, mediet eller Apropos Bureau, er du altid velkommen til at ringe. Vi er knapt så kyniske og giver dig faktisk en god resolut hurtig rådgivning og menneskelige priser.
Vi hjælper mange kunder med online annoncering. Hør, hvad de selv siger om samarbejdet: Kundereferencer.
Hvis du vil tilbage til produktoversigten, kan du se alle produkterne her.
Vil du vide mere?
Kontakt os i dag
Lars Marco Andersen
Udviklingsdirektør