Instagram Ads - Annoncering

Instagram ads (læs: annoncering) handler ikke om flamingoer og fine desserter.

Som du måske oftest forbinder med mediet.

Det er et medie, der mest af alt er tiltænkt som en fornøjelig digital legeplads, men ikke desto mindre, er det altså snart en tredjedel af danskerne, som befinder sig på mediet. Med en forventning om hygge, afslapning og selviscenesættelse, bladrer vi danskere gennem platformen for et hurtigt grin eller smil, og før eller siden møder vi altså en annonce.

Apropos Bureau får det bedste ud af dine Instagram ads. Som med alle andre annoncer, tager vi mediet rigtig seriøst og ved, hvor meget der er at hente. Vi hjælper dig med at lave annoncer i form af billedannoncer, videoannoncer, karrusel-annoncer og annoncer, der florerer på de berømte ”stories”.

Lad os tage en snak!

Du kan læse meget mere nedenfor – men vi kan også bare tage en nordjysk snak om, hvordan vi kan hjælpe netop jeres virksomhed med marketing.

Book et uforpligtende møde her.

eller ring på +45 60143131

Annoncering på Instagram skal være aktuel og relevant!

Annoncering på Instagram er en svær disciplin, da modtagerne ikke må rives væk fra deres eksisterende fornøjelige oplevelse – i så fald giver de dig og dine Instagram ads skylden.

Som det gamle billed-blad, søger vi sladder og nyheder om både venner og idoler på Instagram. Vi iscenesætter os selv og venter i spænding på, hvor mange likes, vi vil få. Det er nogenlunde sådan, Instagram bliver tænkt. Det bliver altså – trods en stor udvikling af annoncering på Instagram – ikke associeret med en masse irriterende reklamer. For som i billed-bladet, går vi jo bare videre til næste ”story” – meeeen ikke hvis annoncen er relevant nok til, at seeren anser det som værende en af de der ting, der kan få dem til at smile eller give dem information, som de lige-nu-og-her er interesseret i.

Det er farligt at lave annoncering på Instagram, for på Instagram bliver du hurtigt dømt og sat i en bås. Både for at være tilstede på mediet (hvis du er uaktuel) og til dels, hvis dit indhold ikke stemmer overens med den oplevelse, de forventer på mediet.

Derfor er det ekstra vigtigt, at din annoncering på Instagram sidder lige i skabet. Hvis de til gengæld gør det, kan de virkelig også være effektive!

Apropos Instagram Annoncering

I Apropos Bureau har vi erfaring med den professionelle tilgang til Instagram som medie og med Instagram annoncering. Udover at have styr på alle mediets muligheder og funktioner, er vi også eksperter i grafisk design og produktion af billeder og videoer. Derfor udbyder vi en samlet pakke fra et ungt reklamebureau, der kan føre dine Instagram ads fra idé til virkelighed. Vi kan udover dine ”likes” eller ”views” også udlede meget andet brugbar’ data, som kan effektivisere kommende kampagner, hvorfor vi kontinuerligt kan målrette din Instagram annoncering gennem flere effektive kampagner.

Instagram ads annoncering

Vi kalder også en spade for en spade og er transparente i vores arbejde. Derfor siger vi selvfølgelig til, hvis vi ud fra din virksomhedsprofil vurderer, at I ikke bør anvende Instagram som medie, og hvad I i så fald kunne gøre i stedet.

Instagram skal dog ikke negligeres som et medie, hvor det kun er unge, som befinder sig. Der er masser af unge, men i høj grad også en ældre målgruppe, som efterhånden har fået øjnene op for hyggen i mediet.

Instagram ads er en farlig legeplads, og I har brug en førerhund, hvis I ikke skal køres over af de kyniske brugere. Hvis du vil vide mere om muligheder, mediet eller Apropos Bureau, er du altid velkommen til at ringe. Vi er knapt så kyniske og giver dig faktisk en god resolut hurtig rådgivning og menneskelige priser.

Nu du er nået hertil – så er der måske andre produkter, du kunne være interesseret i at læse mere om? Andre har bl.a. været interesseret i: Online Markedsføring, Facebook Annoncering, SEO Søgemaskineoptimering og Digital Konceptudvikling.

Hvis du vil tilbage til produktoversigten, kan du se alle produkterne her.