Strategisk kommunikation og PR

Strategisk kommunikation og PR er mere end den gode historie.

Selvom du muligvis kan skrive, så H. C. Andersen ville læse med, er en af de sværeste discipliner i strategisk kommunikation at få medierne til at indrykke din historie.

I Apropos Bureau er vi mestre i PR og i at forfatte historier, der sammenfatter:
1. Information om virksomhed.
2. Interessant indhold til læseren.
3. Relevant indhold til medierne.

Apropos H. C. Andersen havde selv han svært ved at få forlaget til at trykke de – i dag – legendariske værker. Lad os hjælpe dig med en ”spot on” strategisk kommunikation!

PR-Bureau ’kom marcherende’ for at hjælpe dig

Apropos Bureau er et PR-Bureau, som ved, hvordan du med den rette tekst og vinkel skaber relationer til din ønskede målgruppe.

Modsat annoncer og kampagner kan du ikke købe dig til organisk PR. Denne form for markedsføring bygger på kvalitet fremfor kvantitet. Med os som dit PR-Bureau, kan vi med rette strategisk kommunikation få medierne til at skrive om din virksomheds succeshistorie.

Det er en virkelig svær disciplin, for redaktionerne fremstiller nyheder og ikke reklamer. Lige meget hvor mange madrasser du bruger på at blødgøre redaktionen, hjælper det ikke, hvis de mærker bare den mindste form for kommerciel ærte.

Som PR-Bureau skræddersyer vi den treenighed af information, interesse og relevans, som er nødvendig.

Pressemeddelelser der påskønner pålidelighed

Apropos Bureau består af markedsføringsspecialister, hvilket også indkluderer tekstforfattere, som sidder klar til at skrive dine pålidelige pressemeddelelser. Vi kan som sagt håndtere al strategisk kommunikation udadtil, som vi ud fra din virksomheds værdsæt og præmisser kan gøre: Informativt, interessant og relevant.

Det er med andre ord ligegyldigt, om du selv er en Klods-Hans til formidling. Så længe du har ydelser og succeshistorier, vi kan berette om, skal vi nok få dig til at vinde mediernes hjerter.

 H. C. Andersens fortæller om sig selv gennem sine eventyr. Dine pressemeddelelser skal ligeledes fortælle noget om jeres ydelse – ud fra den-gode-historie. Annoncering kan modsat svare til, at H. C. Andersen skrev en selvbiografi og direkte blottede ”sit produkt”. Det vil give os en anden relation til ham, end når vi hører om hans liv gennem inspirerende tekster. Der skal skabes håndgribelige og pålidelige relationer til kunderne.

På samme måde skal dine pressemeddelelser være eventyret om jeres brand. Alt fra opstart af virksomhed, udfordringer undervejs – til succeshistorien om, hvordan I er kommet videre, og nu er svanen fra andedammen.

Er din virksomhed klar til at skrive et nyt kapitel? Kontakt os i dag, så vi i fællesskab kan skrive eventyret om din virksomhed. Apropos Bureau håndterer strategisk kommunikation til rimelige priser … og de levede lykkeligt til deres dages ende.

Nu du er nået hertil – så er der måske andre produkter, du kunne være interesseret i at læse mere om? Andre har bl.a. været interesseret i: Markedsføringsstrategi, Tekstforfatning, Branding og Slogans.

Hvis du vil tilbage til produktoversigten, kan du se alle produkterne her.

Vil du vide mere?
Kontakt os i dag

Lars Marco Andersen

Udviklingsdirektør