Apropos Bureau indgår strategisk partnerskab med Noehow

Noehow

Apropos Bureau har netop indgået et strategisk samarbejde med målgruppespecialisten Noehow, hvilket skal styrke bureauets evne til at levere målrettet og effektiv kommunikation – både til deres kunder og i bureauets interne markedsføring. Partnerskabet sætter større fokus på målgrupper og bliver en vigtig brik i Apropos Bureaus fremtidige kampagner.

Lars Marco Andersen, partner i Apropos Bureau, udtaler:

“Med en samarbejdspartner som Noehow kan vi kombinere vores ekspertise i markedsføring med Noehows dybere indsigt i målgruppers adfærd, behov og præferencer. Det betyder, at vi kan tilbyde vores kunder at udvikle mere præcise og effektive kampagner, som rammer de rigtige segmenter og dermed forbedrer vores kunders resultater. Partnerskaber som disse styrker også vores konkurrenceevne, da vi kan trække på specialviden og hurtigt tilpasse os markedets skiftende tendenser.”

Dorthe Noe, indehaver af Noehow, tilføjer:

”For mig er partnerskabet med Apropos Bureau en fantastisk mulighed for at arbejde med større og mere komplekse projekter, samtidig med at jeg får adgang til et bredere kundegrundlag. Jeg lever af at give kunderne indsigt i egen forretning og i målgrupper. Med Apropos bureau kan jeg fremover tilbyde at transformere mine indsigter til effektive marketingtiltag og skabe synlige resultater, hvilket gavner alle parter”.

Samarbejdet er allerede testet i praksis

Partnerskabet mellem Apropos Bureau og Noehow er allerede tryktestet, da de har arbejdet sammen om flere kunder det seneste år.

”For nylig brugte vi Dorthes ekspertise til at udarbejde en Brand Guide for en international kunde med 750 medarbejdere. Dorthe leverede en dybdegående analyse af kundens målgruppe og identitet, som blev fundamentet for deres kommunikation, visuelle identitet og i sidste ende deres marketingstrategi“, uddyber Lars Marco Andersen

Partnerskabet mellem Apropos Bureau og Noehow skal fremover sikre, at markedsføringen bliver endnu mere målrettet og præcis, hvilket vil skabe værdi både for kunderne og bureauet selv.

Om Apropos Bureau

Apropos Bureau er et full-service marketinghus grundlagt i 2017, der specialiserer sig i Strategi & Identitet, Design & Kommunikation, Websites og Digital Marketing.

Om Noehow

Bag Noehow finder du Dorthe Noe, som har over 30 års erfaring med målgruppeanalyse og segmenteringsmetoder. Noehows ekspertise hjælper virksomheder med at forstå og ramme de rette målgrupper gennem dyb indsigt i adfærd, værdier og præferencer.

Relateret

SikkerhedsBranchen og Apropos Bureau indgår nyt strategisk samarbejde

SikkerhedsBranchen har benyttet Apropos Bureau til en række marketingopgaver og har haft gode erfaringer med samarbejdet. Derfor har SikkerhedsBranchen valgt at indgå en aftale med Apropos Bureau.

Nordjyske virksomheder oplever stor gevinst ved at droppe fastansættelser

Flere nordjyske virksomheder vælger at outsource frem for at ansætte internt. Beslutningen giver dem adgang til flere kompetencer og større fleksibilitet i forretningen.
Budolfi Grafisk

Nyt makkerpar i Aalborg: Bureau og trykkeri indgår aftale

Apropos Bureau og Budolfi Grafisk har indgået et samarbejde i begyndelsen af 2025, der skal binde grafisk design og tryk tættere sammen og løfte kvaliteten og slutproduktet for kunden.