Nordjysk marketinghus i vækst: Apropos Bureau fordobler

Fra et lille iværksætterkontor på loftet til et marketinghus på toppen af Vesterbro; Apropos Bureau har vokseværk og fordobler på flere nøgleområder

Apropos Bureau har i en årrække haft positiv vækst, men især det sidste år har været bemærkelsesværdigt med en fordobling på flere nøgleområder:

– Bureauet er gået fra seks ansatte i 2023 til at rumme 12 ansatte, når august starter.

– Bureauet har renoveret sine lokaler og fordoblet sin plads ved at overtage underetagen på Vesterbro 21.

– Bureauet har opgraderet sin A-kreditvurdering til en AA-kreditvurdering og modtog desuden sin første Børsen Gazellepris sidste november.

Rustet til gearskifte

I december 2023 havde Apropos Bureau seks ansatte. Til august 2024 starter medarbejder nummer 12, hvilket rejser spørgsmålet om, hvordan bureauet så hurtigt har kunnet fordoble en stab, det tog seks år at opbygge:

»Årsagen skal findes i, at vi nu er klar. Vi har længe ønsket at udvide vores forretning, men det kræver både flere opgaver og mere plads. Begge dele er der kommet meget mere af det seneste år, og derfor har vi skiftet gear«. 

Sådan forklarer Lars Marco Andersen, der sammen med medindehaver, Mads Mathiasen, startede Apropos Bureau på sidstnævntes loftrum i 2017. Lars Marco uddyber: 

»Vi er blevet et etableret bureau i Nordjylland med gode referencer, cases og et positivt omdømme, og det har naturligvis gjort os mere attraktive for virksomhederne, som vi også oplever tør investere mere i marketing efter de seneste års økonomiske kriser og global ustabilitet«, uddyber Lars Marco.

Han påpeger i samme omgang, at det er langt fra noget, der bare lige er sket over natten, men at det er et resultat af tider, hvor kunderne ikke hang på træerne:

Der bliver ikke givet ved dørene i medie- og reklamebranchen, og vi har også haft perioder, hvor kundetilgangen ikke har været den største. Men vi har altid udnyttet de perioder til at styrke vores processer, hvilket vi nu mærker effekten af”.

Lars Marco fortsætter med et eksempel:

»For eksempel har vi indgået flere samarbejder og fået udfyldt alle huller i kompetencer og kapacitet, der nu gør os i stand til at hjælpe kunderne helt fra identitet og målgruppe til markedsføring og salg«.

Trods den tydelige stolthed over udviklingen, understreger Lars Marco slutteligt, at bureauet altid vil bevare sin nordjyske jordforbindelse og kundeservice. 

Vil du have hjælp? Har du spørgsmål?

Jeg sidder klar til at svare på dine spørgsmål. Du er også velkommen til at tage direkte fat i mig, hvis du bare gerne vil have hjælp.

Lars Marco Andersen

Har du spørgsmål?

Marketing kan være en jungle at finde rundt i. Jeg sidder klar til at svare på dine spørgsmål. Du er også velkommen til at tage direkte fat i mig, hvis du bare gerne vil have hjælp.

Lars Marco Andersen

Relateret

Børsen Gazelle 2025

Nordjysk marketinghus i Gazelle-toppen: Kåret for tredje år i træk

Apropos Bureau er kåret til Børsen Gazelle 2025. Det er tredje år i træk, at det nordjyske marketinghus modtager en Børsen Gazelle. Det er en sjælden præstation, der markerer Apropos Bureaus fortsatte vækstrejse. Direktør Lars Marco Andersen ser den tredje Gazelle som en stor sejr og et symbol på, at de lykkes med deres strategi og vedholdende indsats.
test alt tekst

Apropos Bureau lancerer ny vækststrategi: Fordobling inden 2027

Apropos Bureau har lanceret Apropos Strategi 27 med målet om at fordoble omsætningen inden 2027. Strategien bygger på fire målsætninger, der skal styrke salg, effektivitet, kvalitet og trivsel i hele organisationen.

SikkerhedsBranchen og Apropos Bureau indgår nyt strategisk samarbejde

SikkerhedsBranchen har benyttet Apropos Bureau til en række marketingopgaver og har haft gode erfaringer med samarbejdet. Derfor har SikkerhedsBranchen valgt at indgå en aftale med Apropos Bureau.