YouTube Ads

Få bugt med YouTube Ads. Markedsfør dine ydelser på danskernes 2. mest foretrukne sociale medie: YouTube.

Show, don’t tell! – Det må være det mest korrekte svar til, hvad YouTube Ads kan og skal bruges til.

Apropos Bureau er din Steven Spielberg og Steve Jobs på en og samme tid. Vi kan producere videoer, der er fængende som Jurassic Park og samtidig formå at sælge dinosaurerne gennem en adfærdsreguleret markedsføring.

Du har kun 5 sekunder i din YouTube-annoncering

Hvis du nogensinde har set en video på YouTube, er du også med sikkerhed blevet eksponeret for YouTube-annoncering. For at skære det helt ud i pap, er der primært tale om de der små videoer, som fremkommer lige inden den valgte video, som du kan vælge at ”skippe” efter 5 sekunder.

Denne slags YouTube-annoncering, er det YouTube-ejeren, Google, kalder ”TrueView”. Som ordet lyder, er det annoncer, hvor du kun betaler for ”rigtige visninger” af HELE videoen i dine YouTube Ads.

Og hold nu fast! Du kan såmænd rette din YouTube-annoncering mod din målgruppes adfærd, så du kun henvender dig til dem, som er interesseret i din form for ydelse. Derudover betaler du kun for faktiske visninger af hele din video, ligesom du med Google Ads (Annoncering) betaler for faktiske klik ind til din hjemmeside. Det er effektivt og gør, at du vitterlig kan få valuta for pengene, hvis du vel og mærket gør det rigtigt.

Det er jo op til annoncøren selv at finde den rigtige målgruppe, at betale for de rigtige søgninger og lave en relevant og uimodståelig video, som får potentielle kunder til at se den til ende.

Derfor kræver det, at du har styr på YouTube-annoncering, hvis du ikke skal ramme forbi, hvorved vi i Apropos Bureau kommer ind i billedet.

Vi er et marketingbureau og håndterer alle former for reklamer og markedsføring. Derfor har vi også erfaring og viden om YouTube Ads. Erfaring som vi med glæde bruger til at markedsføre din virksomhed på YouTube.

Annoncering på YouTube kræver en professionel video

Som sagt tidligere, kan vi udover at være Steve Jobs altså også være din Steven Spielberg til annoncering på YouTube.

Som en sci-fi Spielberg, tænker vi ud af boksen for at forbløffe seeren med en god videoannonce. Vi skal skabe opmærksomhed på de første 5 sekunder, hvor der helst også skal gives den nødvendige information om dig og dine produkter.

Efterfølgende skal vi i bedste Indiana Jones-stil efterlade et skattekort, som peger præcis mod din hjemmeside, så de kan finde ”den forsvundne skat” og købe dine ydelser. Der er rigtig meget, som skal ske på henholdsvis 5- og 30 sekunder. Derfor skal dine YouTube Ads være ”spot on”.

Det er vigtigt at nævne, at annoncering på YouTube giver dig mulighed for at udlede præcis, hvem og hvor mange der har set din video. Eller hvornår de hopper fra – hvis det er tilfældet. Derfor kan dine annoncer hele tiden forbedres, så din markedsføring bliver skarpere og snorlige,. Vi hjælper dig med at optimere dine annoncer løbende ud fra data.

Lad os piske gang i dine YouTube Ads med en markedsføring og videoproduktion. Kontakt os i dag, og bliv mødt af et fleksibelt reklamebureau med nordjyske priser.

Nu du er nået hertil – så er der måske andre produkter, du kunne være interesseret i at læse mere om? Andre har bl.a. været interesseret i: Online Markedsføring, Reklamefilm, Branding og Kampagner.

Hvis du vil tilbage til produktoversigten, kan du se alle produkterne her.

Vil du vide mere?
Kontakt os i dag

Lars Marco Andersen

Udviklingsdirektør