POS-Materiale
POS-Materiale er Point Of Sale. I Apropos Bureau tror vi så meget på effekten af POS-Materiale, at vi tilmed har inddraget det i vores navn: A Pro POS
POS kan helt simplificeret forklares som det kreative design og materiale, der får dig til at købe chokoladefrøer, selvom du har rigeligt med chokolade hjemme i skuffen.
Som vores bureau-navn lyder, leverer vi professionelt POS-Materiale. Som navnet også indirekte angiver, leverer vi materiale, som er kreativt og lokkende på oplevelsesstedet, så du kan styre danskernes impulskøb i din retning.
Point Of Sale – Påvirk forbrugernes købsadfærd
Point Of Sale betyder direkte oversat: Stedet hvor salget finder sted. Det er alt det fysiske design og materiale, som en vare præsenteres ved – og på – i den fysiske butik.
POS er en gammel kending i reklamebranchen. Derfor er navnet måske ikke er helt opdateret i forhold til, at det nu ikke er det eneste sted, salget finder sted.
Når det er sagt, virker POS materiale i den grad stadigvæk. Mest af alt fordi den fysiske butik er troværdig, og kunderne går for sig selv og handler. Derfor tænker de ikke på, at de kan blive påvirket – men det kan de i hvert fald! Mere end vi ved, og mere end vi vil erkende.
9 ud af 10 af os laver impulskøb, hver gang vi shopper i en detailhandel. Så kan du spørge dig selv om, hvorfor du købte de ekstra varer, som du jo ikke manglede? Svaret er: Point Of Sale!
Jovist det kan sagtens skyldes rabatten, men den skal jo også skiltes og reklameres med via et informerende og fortællende design – og det er også Point Of Sale.
· Der er ingen, der køber de billige agurker, hvis de ikke ved, at de er billige.
· Der er heller ikke nogen, der køber den nye chokoladesmag, hvis de ikke ved, at der er kommet en ny.
· Der er heller ikke nogen, som køber tyggegummiet ved kassen, hvis de ikke kan få øje på det.
POS-Design der lokker – og ikke skræmmer!
Apropos Bureau er eksperter i grafisk design og den gamle kending – POS-design. Vi har masser af erfaring med POS-design. Samtidig er vi skarpe og nytænkende i forhold til at finde på nye og skøre muligheder, der kan føre kunderne hen til dine produkter. Vi leverer totalløsninger og designer tilmed emballagen, som vi tilpasser til din virksomhed.
POS-Materiale kan være alt fra:
· Displays til varer.
· Skilte.
· Elipser og hyldesvirper
· Flag & roll-ups.
· Bannere og diverse til at ophæng.
· Gulv-og vægbeklædning.
· Oooog alt muligt andet gøgl som kreativt kan lokke forbrugeren til.
Vi er i den grad kreative og har helt sikkert nogle idéer, hvor du i første omgang vil ryste på hovedet. Når det er sagt, er det ikke sådan, at vi gør dit POS-design vildt og voldsomt uden videre. Det kan skræmme forbrugeren og give den forkerte effekt. Et kreativt design kan eksempelvis være at udnytte rum og materiale på skæve og anderledes ny måder a la Guerilla Marketing: Vi kunne lave indkøbskurven om til et kørende brætspil eller måske gøre hjulene til trillende versioner af de flødeboller, du tilbyder?
Eksemplet var kun for at understrege, at et kreativt POS-design handler om at tænke ud af boksen, hvilket vi er eksperter i.
“Få A-PRO-POS – skab nytænkende og lokkende materiale, der fører kunden hen til dine produkter i butikken. Vi elsker POS og vil hellere end gerne bruge vores hoveder til at udtænke kreativt POS-Materiale til netop dine varer.
Ring til os i dag og hør nærmere om, hvad vi kan tilbyde. Vi er effektive, fleksible og til at have med at gøre i prisen.
Nu du er nået hertil – så er der måske andre produkter, du kunne være interesseret i at læse mere om? Andre har bl.a. været interesseret i: Flyers, Reklameartikler, Visuel Identitet og Branding.
Hvis du vil tilbage til produktoversigten kan du se alle produkterne her.
Vil du vide mere?
Kontakt os i dag
Lars Marco Andersen
Udviklingsdirektør