Cre8teks nye eksterne marketingafdeling

Cre8teks eksterne marketingafdeling

Vi skal hjælpe Cre8tek som deres nye eksterne Marketingafdeling

Apropos Bureau er Cre8teks nye eksterne marketingafdeling. Cre8tek havde brug for ekstra hænder til deres markedsføring.

Ovenstående billede tog vi, da vi var til opstartsmøde med Poul og Niels fra Cre8tek. Her fik vi afdækket Cre8teks behov, deres forventninger og hvordan vi som ekstern marketingafdeling kan udfylde et manglende led i deres virksomhed.

3 HURTIGE OM CRE8TEK

1) 120 medarbejdere inkl. 30 ingeniører
2) Har egen montagefabrik til elektronikprodukter i Kina
3) Modtog Erhverv Hjørrings Iværksætterpris i 2012

Hvem er Cre8tek?

Cre8tek er en dansk-kinesisk virksomhed, som består af erfarne mekanik- og produktionsingeniører. De er en one-stop-shop producent og leverandør af elektronik- og belysningsprodukter, som de leverer til hele verden.

Besøg endelig deres hjemmeside: www.cre8tek.com

Hvordan skal Apropos Bureau hjælpe?

Apropos Bureau skal formidle Cre8teks identitet på en professionel måde. Vi skal blandt andet berøre online annoncering, søgemaskineoptimeret indhold og grafisk materiale – alt sammen noget vi kontinuerligt skal hjælpe Hjørring-virksomheden med.

Kort sagt: Som Ekstern Marketing-samarbejdspartner hos Apropos Bureau, får Cre8tek en
gren i deres virksomhed, som kan bidrage og håndtere store dele af deres marketing.

– Cre8tek indgår vores Ekstern Marketing-løsning, som du kan læse mere om her:

Relateret

Google Analytics-konverteringer omdøbes

Konverteringer på Google Analytics har fået nyt navn. Læs mere om det nye navn og årsagen til Googles ændring.
Børsen gazelle brev

Apropos Bureau: Børsen Gazelle 2023

Børsen Gazelle 2023. Vi er stolte af at annoncere, at vi er kåret til Børsen Gazelle 2023 – Læs alt om kåringen og vores tanker om samme.

Apropos Bureau: Vores A-hold anno 2023

Vi er glade for at kunne introducere vores stærke A-hold for 2023 her hos Apropos Bureau. Vores rejse begyndte i 2017, og vi er stadig dedikerede til at levere markedsføring i øjenhøjde