Black Friday Marketing

Black Friday Marketing

Black Friday Marketing eksploderer ONLINE i 2020

Black Friday Marketing har højsæson. Sammen med det efterfølgende julesalg er det tiden, hvor annoncering og e-handel eksploderer.

Online handel er støt stigende, og Black Friday er en forbrugsdag med stort F. I år er ingen undtagelse, da Covid-19 udelukkende har fodret de digitale købsvaner på dagen. Allerede under første bølge af Covid-19 oplevede 50% af danske netbutikker en væsentlig fremgang – forestil dig så, hvad der kan ske under Black Friday og julesalget.

I år bliver online handel nemlig ekstra vigtig for alle slags butikker, da der grundet coronarestriktioner ikke bliver samme mulighed for fysisk fremmøde.

Det er vigtigt at påpege, at Black Friday kræver god tids forberedelse, hvorfor det er for sent at gå i gang med at lancere nye marketingtiltag målrettet Black Friday nu.

Amazon er på vej – den hårde julegave til de danske butikker

Det er lige præcis to år siden, at vi skrev: “AMAZON ER PÅ VEJ” . Nu skriver vi det igen, da Amazon tidligere på året indtog Sverige og efterfølgende har søgt en marketingchef, som kan stå i spidsen for resten af Norden … Amazon er på vej. Det er hersker der ingen tvivl om længere.

Amazon har alene i USA haft indvirkning på, at flere tusinde detailvirksomheder har drejet nøglen om. Den store e-handelsgigant vil uden tvivl også sætte et stort aftryk på Danmarks handelsvaner og de danske butikker.

Vi nævner Amazon i tråd med Black Friday Marketing for igen at slå fast, at flere og flere handler ONLINE – og ikke alene vil Amazon tage en stor bid af kagen, de vil også øge online handel – både på godt og ondt for Danmarks mange butikker.

Amazon er ikke udelukkende ‘ulven som kommer’.

Amazon er i lige så høj grad en digital magnet, der får flere danskere til at handle online.

Med både Black Friday, Covid-19 og Amazons indtog er det altså på høje tid, hvis din virksomhed skal følge med i det kommende og uundgåelige digitale årti.

Lyst til en gratis snak om fremtidens muligheder? Kontakt Lars Marco Andersen på:

Lad os hjælpe dig med at gøre klar til næste år. År til dato i 2020 har vi bl.a. været med til at skabe indeks 437 for zjoos Hjørring. Hvis du vil opnå samme vækst, kan du endda få 40% rabat på tilsvarende Marketing-samarbejde. Beregn din pris her.

Relateret

Google Analytics-konverteringer omdøbes

Konverteringer på Google Analytics har fået nyt navn. Læs mere om det nye navn og årsagen til Googles ændring.
Børsen gazelle brev

Apropos Bureau: Børsen Gazelle 2023

Børsen Gazelle 2023. Vi er stolte af at annoncere, at vi er kåret til Børsen Gazelle 2023 – Læs alt om kåringen og vores tanker om samme.

Apropos Bureau: Vores A-hold anno 2023

Vi er glade for at kunne introducere vores stærke A-hold for 2023 her hos Apropos Bureau. Vores rejse begyndte i 2017, og vi er stadig dedikerede til at levere markedsføring i øjenhøjde