Google Analytics-konverteringer omdøbes

Konverteringer i Google Analytics bliver omdøbt til vigtige hændelser.

Det ændrer ikke noget funktionsmæssigt, det ændrer måske bare, hvordan vi taler om det.

Google skriver:

“”For at skelne mellem konverteringer i Google Analytics og konverteringer i Google Ads kaldes Analytics-konverteringer nu vigtige hændelser.

Hvis du har tilknyttet en Google Ads-konto, vises Google Ads-konverteringer, der er oprettet ud fra vigtige hændelser i Analytics, som konverteringer i annonceringssektionen i Analytics”

Det vil sige, det er en kommunikativ ændring, og det ændrer ikke noget for dit setup. For os ændrer det blot navngivning i vores rapportering, hvor det nu bliver mere strømlinet.

Relateret

Gør dine opslag professionelle – nemt, hurtigt og helt gratis

Vores værktøjer gør det nemt og hurtigt for dig at lave professionelle opslag - og så er det helt gratis. Se hvordan her.

Gennemsigtighed på LinkedIn: Det handler om tillid

Kan du se forskel på rigtige og AI-genererede billeder? LinkedIns funktion, Content Credentials, skal sikre den digitale gennemsigtighed.
Webtilgængelighed

Har du styr på EU’s nye lov om webtilgængelighed?

EU's nye lov om webtilgængelighed skal sikre brugervenligheden for ældre og folk med handicap. Har du styr på loven? Læs mere her.