Skip to main content

Få én samlet marketingafdeling

Værdifuldt samarbejde

  • Brug for mere synlighed? Mere salg? Eller bare håndtering?
  • Brug for hjælp til de mange markering-facetter anno 2022?
  • Vil du frigive mere tid til alt andet end marketing?

Få effektiv markedsføring og færre bekymringer

Fleksibelt samarbejde

  • Vi fakturer kun for den tid, du bruger om måneden.
  • Du kan altid tilføje/fjerne ydelser løbende.
  • Vi kan hjælpe med 4 timer den ene måned og 50 timer måneden efter.

Alt kører efter en fast timepris, som bliver mindre, desto mere tid, du bruger i måneden

Professionelt samarbejde

  • Vi er faguddannede marketing-specialister.
  • Du får vores erfaring fra over 30+ faste marketingkunder (2022).
  • Vi er et alt-i-én-team, som kan dække størstedelen inden for marketing.

Vores opgave er at løse alle opgaver med stor professionalisme.

Uden binding

  • Vores arbejde og resultater skal tale for sig selv.
  • Vi ønsker ikke at låse hverken dig eller os et uønsket samarbejde.
  • Ingen binding betyder, at vi altid skal ‘performe’, så du bliver.

Kort sagt ønsker vi et bæredygtigt og trygt samarbejde

Det kan du bruge din marketingafdeling til

Klik på den ydelse du har brug for, eller få det fuld overblik her

“Vi har ledt længe efter et godt match som strategisk samarbejdspartner på vores marketingopgaver. Hos Apropos har vi oplevet interesse og forståelse for vores produkt, og vi har oplevet, at aftaler bliver holdt og eksekveret

Brian GordonDirektør | Ecodel A/S

Vi er superglade for det samarbejde, vi har fået op at stå, og vi elsker at have den digitale hjælp i vores team, som kan hjælpe med lidt af hvert. Jeg stoler blindt på Lars og bureauet. De har aldrig givet mig en grund til andet

Stine Winther ØstergaardIndehaver | By Stine Winther

I Sports Universe handler alt om fællesskab. Derfor passer Apropos Bureau godt ind! Vi har altid en super fed sparring om nye tiltag. Ja, så kan jeg også godt lide, at jeg kan få dem til nærmest alt. Tak for altid skarpe medalje-designs og min nye webshop.

Mark LaursenStifter | Sports Universe

De har samlet vores behov for markedsføring og står altid til rådighed, hvad end vi skal bruge annoncer til avisen, hjælp til Google eller en spritny hjemmeside. Apropos Bureau gør ganske enkelt vores hverdag nemmere (..) Jeg kan varmt anbefale Apropos Bureau til andre.

Christa GüntherDirektør | N.O. Jensen A/S

Vi ledte efter en troværdig og dygtig partner til at tage hånd om vores marketing. Det fandt vi i Apropos Bureau, der giver os præcis den hjælp og sparring, vi ledte efter. Vi har nu ro til at fokusere på vores egne kunder og opgaver.

Poul Dørup OlsenCEO og stifter | Cre8tek

Apropos Bureau har været en pålidelig samarbejdspartner de seneste år. De er hurtigreagerende og yderst kreative i alt, de leverer. I Ejendomsmæglerfirmaet Calundan føler vi, at vores marketing er i trygge hænder. Det kan jeg personligt skrive under på

Brian JensenEjendomsmægler M.D.E | Ejendomsmæglerfirmaet Calundan

Vi valgte sidste år at sætte ekstra fokus på vores nye webshop. Så i samarbejde med Apropos Bureau lagde vi en rigtig god strategi for at se, hvordan vi kunne gøre det. Og indtil videre har vi tre-doblet vores omsætning online.

Christina ØstergaardIndehaver | zjoos Hjørring

Ekstern Marketing – Step by step

Step 1 | Første møde

Et uforpligtende møde – telefonisk/fysisk – om jeres marketing-behov og om, hvordan vi kan hjælpe. Er der et gensidigt match?

Step 2 | Workshop

Vi indleder samarbejdet med en GRATIS workshop, hvor vi lærer hinanden at kende og snakker behov og målsætning.

Step 3 | Plan for samarbejdet

Vi klarlægger i samråd en tydelig plan for samarbejdets form. Her afdækkes typisk spørgsmål som: Hvordan nås målet? Hvad sættes i gang? – Hvad vil det koste? – Hvor lang tid vil det tage? – Hvordan rapporteres og leveres der? – Hvad er de gensidige forventninger?

Step 4 | Eksekvering

Vi eksekverer på planlagte tiltag og ønsker til marketing.

Step 5 | Bearbejdning af resultater

En vigtig del af processen er altid at bearbejde data og resultater (hvor er vi nu, hvor langt er vi fra delmål/mål og hvor skal vi hen herfra?).

Step 6 | Statusmøde

Løbende foreslår vi altid at afholde månedlige statusmøder, så vi kan sikre os en konsensus for indeværende og fortsatte samarbejde.

Vi kan bl.a. hjælpe jeres virksomhed med

Online annoncering
Vi hjælper med at generere trafik, eksponeringer, leads og konverteringer gennem online annoncering på tværs af Google, Facebook, LinkedIn m.m. Få målrettede og målbare resultater.

Tryksager – design og opsætning
Vi kan hjælpe med alt fra design og opsætning til færdig print og tryk. Det kan være messematerialer, brochurer, visitkort, webdesigns, flyers og meget mere.

Hjemmesider og webshops
Få assistance til alt inden for webløsninger. Vi kan kreere, administrere og håndtere jeres hjemmesider eller/og webshops samt sørge for, at de får synlighed.

Google – Søgemaskineoptimering
Få mere synlighed og trafik til hjemmesiden gennem søgemaskineoptimering. Vi kan hjælpe dig op på Googles side 1 – uden at du skal betale annoncekroner.

Tekst, kommunikation og PR
Flersproget tekstforfatning og kommunikation til presse, sociale medier, annoncer, hjemmeside, Google m.m. – formidlet ud fra jeres DNA og målgruppe.

Grafisk rød tråd
Vi kan hjælpe med at udvikle og fastholde en visuel rød tråd. Vi sørger for, at din virksomhed er strømlinet og genkendelig på tværs af diverse medier.

Sociale Medier
Facebook, LinkedIn, Instagram. Vi har erfaring og kan hjælpe med både håndtering, planlægning og annoncering på jeres sociale medier.

ALT DET FÅR DU MED I DIN EKSTERNE MARKETINGAFDELING

Kontakt os her

Få endnu mere indsigt

Har du lyst til at læse endnu mere om Ekstern Marketing – Så læs en uddybende artikel her.

FÅ ET TILBUD