Maj 2024
Stolt modtager af AA-kreditvurdering
Maj 2024 var en betydningsfuld måned for Apropos Bureau, da vi stolt kunne annoncere, at vi havde modtaget vores første AA-kreditvurdering fra Dun & Bradstreet.
— Hele kontoret emmede af stor begejstring og stolthed.
Vurderingen kom blot tre regnskabsår efter A-kreditvurderingen i 2021 og var med til at markere en endnu større økonomisk stabilitet overfor vores kunder og samarbejdspartnere.
Februar 2024
Nye og større lokaler
Ventetiden var lang, men A-holdet udviste heldigvis stor tålmodighed under renoveringen af vores gamle lokaler.
I februar rykkede vi endelig tilbage til 1. sal og udvidede også til stueetagen. Begge etager blev totalrenoveret med nye gulve, lofter og mødelokaler. De nye lokaler skabte mere plads, så vi kunne imødekomme A-holdets vokseværk og levere endnu større professionalisme.
Oktober 2023
Kåret til Børsens Gazelle 2023.
Under 1 pct. af virksomheder i Danmark bliver kåret som Børsen Gazelle. Vi kunne i oktober 2023 stolt annoncere, at vi var en af årets prismodtagere!
– Hele A-holdet fejrede det på kontoret med champagne.
Siden vores begyndelse i 2017 har vores mål været at opbygge en forretning på troværdighed, tillid og gennemsigtighed, samtidig med at den forblev vækstende og rentabel. Gazelleprisen var et bevis på, at vi lykkedes.
November 2022
5-års jubilæum
Apropos Bureau kunne den 1. november 2022 fejre 5-års jubilæum. Dagen startede med en nostalgisk tur “down memory lane” med morgenmad på det gamle loftkontor, hvor det hele startede i 2017. Derefter blev dagen fejret med alt fra lækker kagemand til søde kundehilsner.
– Vil du med en tur med down memory lane, kan du læse vores allerførste pressemeddelelse om bureauets offentliggørelse fra den 1. november 2017.
Januar 2022
A-holdet anno 2022!
Apropos Bureau havde oplevet mange forandringer siden den spæde start i 2017. Vi havde blandt andet udviklet os fra en god idé til en etableret og defineret virksomhed i vækst med nu syv ansatte.
– Vi valgte at forevige vores milepæl med et holdfoto.
Fra venstre: Kenth Thomsen, Jens Ulsøe, Lars Marco Andersen, Lisa Sørensen, Mads Mathiasen, Tea Ingemann Olsen og Stefan Noe.
November 2021
Bureauet får sin første A-kreditrating af Bisnode.
November 2021 var en begivenhedsrig måned for Apropos Bureau. Det var måneden, hvor vi blev A-kreditværdig!
Der skulle blot gå to regnskabsår, før vi for første gang modtog en A-kreditrating fra Bisnode.
A-kreditratingen var et tegn på udvikling, vækst og et ekstra lag af tryghed for vores kunder.
Juli 2021
To online fluer med ét smæk!
I sommeren 2021 opskalerede vi vores online performance.
Det var måneden, hvor vi blev både Facebook-certificeret og Google Partner.
Som et stadfæstet marketingbureau oplevede vi en stigning af opgaver inden for Facebook-annoncering såvel som Google-annoncering. En Facebook-certificering og et Google Partner-certifikat skulle derfor øge kundernes tillid til kvaliteten af vores arbejde. Derfor cementerede certifikaterne vores større fokus på performance marketing.
Juni 2021
Bureauets første kundeundersøgelse.
Juni-måned var en stor måned for os. Det var måneden, hvor vi udrullede den første kundeundersøgelse i bureauets historie. Kundeundersøgelsen bevidnede om, at vores kunder var tilfredse.
- Kunderne gav os en tilfredshedscore på 9 ud af 10
- 100% af vores kunder ville anbefale os til andre
- Tillid, troværdig, ærlige – var de værdier, kunderne tillagde tilfredsheden
Februar 2021
Nyt logo.
I takt med at vi tog hul på bureauets fjerde år, havde vi dannet os en klar idé om, hvem vi var, og hvad vi stod for. Med andre ord havde vi fundet et fast ståsted i forhold til vores identitet, vores produkt og vores berettigelse.
Tiden var moden til en relancering af vores logo. I februar præsenterede vi derfor vores karakteristiske, røde A.
Vores nye logo skulle repræsentere Apropos Bureau anno 2021.
Januar 2021
100% Ekstern Marketingafdeling.
Vi gik ind i bureauets 4. år med en masse erfaring i bagagen. Vi besluttede, at tiden nu var moden til udelukkende at blive en marketingafdeling for faste kunder.
Derfor blev alle vores ydelser og pakkeløsninger kogt ned til én samlet ydelse: Ekstern Marketingafdeling.
Vi cementerede forskellen ved at lancere en ny hjemmeside, der skulle stemme overens med vores identitet anno 2021.
Derudover forstærkede vi i samme omgang teamet med en ny WordPress-specialist: Tobias N. Christensen.
September 2020
To nye ansatte.
I september 2020 kunne bureauet for første gang byde velkommen til to nye ansatte på én gang.
Flere kunder betød, at vi havde brug for flere hænder. Derfor var ansættelsen et tegn på, at vi havde lykkedes med at skabe værdi for mange virksomheder. Det var et stolt øjeblik.
Jens Ulsøe tiltrådte som Digital Marketing Specialist, og Lisa Sørensen blev ny grafiker i bureauet.
December 2019
Nye lokaler på Vesterbro 21A.
1. december 2019 kunne vi for første gange fejre jul på Vesterbro.
Apropos Bureau havde dermed udviklet sig fra at være en spirende idé til en sund forretning i hjertet af Aalborg.
Vi havde vemodigt sagt farvel til alle minderne fra vores loftlokaler for at gå en ny fremtid i møde på Vesterbro 21A.
1. januar 2020 fejrede vi vores nye rammer med Åbent Hus for kunder, kollegaer, samarbejdspartnere, venner og familie.
August 2019
Nye pakkeløsninger blev introduceret.
Frem til august 2019 havde vi en god portion kunder på vores ekstern marketing-ydelse, men mindst lige så mange bestillingsopgaver. Sidstnævnte ville vi naturligvis gerne konvertere til i højere grad at blive faste kundeopgaver.
Derfor lancerede vi nogle mindre pakker, som skulle gøre det nemmere for de kunder, som ensidigt ønskede hjælp til enten SEO, annoncering, sociale medier etc.
14. februar 2019
Ny visuel identitet i Apropos Bureau.
Vores blå farve blev udskiftet med den røde – et valg, vi ikke har fortrudt.
Den blå farve signalerede vores faglige styrke og professionelle service. Det var jo en god tanke, men vi erfarede, at vi nogle gange blev væk i mængden. Det går jo ikke, når man er et marketingbureau, der hjælper andre med at skabe synlighed.
Med skiftet til den rødlige farve fulgte vi vores eget råd om at: “ingen nogensinde har gjort en forskel ved at gøre som alle andre”.
December 2018
Lars Marco Andersen blev partner i Apropos Bureau.
Ikke længe efter Apropos Bureaus 1-års fødselsdag blev Lars Marco medejer. Det havde været planen siden starten, hvorfor det var en stor milepæl, da det endelig blev en realitet.
Personligt var annonceringen også et stolt øjeblik for Lars og Mads, der så småt kunne se drømmen tage form.
September 2018
Ekstern Marketing så for første gang dagens lys.
Ekstern Marketing var idéen om at samle alle marketing-kompetencer i én samlet pakke, som kunden selv var med til at udforme. Kunden fik her muligheden for at til- og fravælge ydelser løbende og følge med i tiden, vi brugte på opgaverne. Gennemsigtighed og fleksibilitet var nøgleordene.
Med Ekstern Marketing præsenterede vi en risikofri totalløsning, hvor kunden ikke var bundet af ulogiske lange abonnementer.
Juni 2018
Apropos Bureau ansatte sin første medarbejder.
Bureauet var stadig i etableringsfasen. Lars havde den digitale værktøjskasse, og Mads leverede de kreative streger.
Ønsket var dog at dække alle slags marketings-opgaver, og derfor manglede bureauet sidste nødvendige led: en intern tekstressource.
Derfor blev Stefan Noe præsenteret som bureauets nye tekstforfatter og sidenhen kommunikationsansvarlige.
November 2017
Apropos Bureau blev grundlagt 1. november 2017.
Med grundidéen og kompetencerne på plads blev Apropos Bureau til virkelighed.
Fokus fra start var at kommunikere i øjenhøjde med kunderne. Apropos Bureau ville udfordre de etablerede i branchen ved at gøre op med konventionerne.
Marketing skulle ikke længere være uoverskueligt. Det skulle være gennemsigtigt. Med andre ord: Marketing i øjenhøjde.
September 2017
Lars Marco Andersen blev inddraget.
Lars Marco fik et opkald fra sin tidligere kollega Mads. De havde før i tiden brugt lange aftener på at diskutere, hvordan et marketingbureau egentligt burde være.
Med sprudlende entusiasme fortalte Mads i telefonen, at han havde fået en idé om at starte et marketingbureau.
De aftalte at mødes til en kop kaffe. Her uddybede Mads sine tanker og fortalte, at han manglede Lars’ digitale og forretningsmæssige evner, før idéen overhovedet kunne komme på tale.
– Der var ingen tvivl herfra. Lars Marco var ombord.
2017
I 2017 fik Mads en god idé.
Med flere års erfaring som Marketingchef havde Mads på egen krop oplevet, at bureauverden var fyldt med “banditter i habitter”. Flere var mest af alt bare ude på at tjene penge.
Han savnede gennemsigtighed. Han savnede, at han som kunde ikke skulle føle sig snydt.
Derfor grublede han over muligheden for selv at starte et marketingbureau som en modreaktion. Han ville bevise, at retfærdig service og succes i marketingbranchen sagtens kunne harmonere.
Idéen skulle senere blive til Apropos Bureau.