Apropos Bureau er blevet Google Partner

Google Partner

Hos Apropos Bureau er vi blevet Google Partner. Det betyder, at vi nu kan fremvise et Google Partner-badge til vores kunder. Vores badge er en blåstempling af vores kompetencer, inden for Google-annoncering, og en garanti for, at vi leverer et godt stykke arbejde til jer, vores kunder.

Hvordan har vi opnået et Google Partner-badge?

Google har opstillet en rækker kriterier, som virksomheder skal leve op til, hvis de ønsker at opnå et Google Partner-badge. Helt overordnet så har de 3 kriterier. De 3 kriterier er som følger:

  • Effektivitet
  • Udgift
  • Certificeringer

Hvordan lever vi hos Apropos Bureau op til disse kriterier?

Effektivitet

Hvad betyder effektivitet? Det betyder, at vi har skabt effektive kundekonti gennem vores administrering af dem. Dette har Google vurderet på baggrund af, at vi “har opretholdt et optimeringsresultat på mindst 70%” – (kilde)

Udgift

Hvad betyder udgift? Det betyder, at vi har formået at spotte nye vækstmuligheder for vores kunder og udført et arbejde, der har sikret gode resultater. Dette har Google vurderet på baggrund af, at vi “har administreret annonceudgifter for mindst 10.000 USD inden for de seneste 90 dage” – (kilde)

Certificeringer

Hvad betyder certificeringer? Det betyder, at vi gennem Google Ads-certificeringer har udvist vores “kompetencer inden for Google Ads” – (kilde)

Har du lyst til at dykke yderligere ned i betydningen af vores nyerhvervede Google Partner-badge, så kan du læse mere inden på følgende side: google.com/partners

Kunden i fokus

Hos Apropos Bureau er vi stolte over vores Google Partner-badge. Vi ønsker at skabe værdifulde resultater, hvor vores kunder er i centrum. Vores Google Partner-badge er et bevis på, at vi konstant arbejder mod at dygtiggøre os selv, så vi kan tilbyde vores kunder dette – den mest optimale service.

Vi ønsker at være din foretrukne marketingafdeling nu og i fremtiden. Vi vil derfor fortsætte med at finpudse vores kompetencer, samt tilegne os endnu flere, så vi fortsat kan levere værdi for dig og din virksomhed.

Er du ikke fast kunde hos Apropos Bureau endnu, så kan du med ro i sindet kontakte os for en uforpligtende samtale. Vi har værktøjskassen i orden, og det er ikke bare noget, vi siger, vi kan også bevise det. Vi er både Google Partner og Facebook certificeret. Læs om vores Facebook certificering her.

Find kontaktinformation her

Apropos Bureau – har værktøjskassen i orden

Relateret

Google Analytics-konverteringer omdøbes

Konverteringer på Google Analytics har fået nyt navn. Læs mere om det nye navn og årsagen til Googles ændring.
Børsen gazelle brev

Apropos Bureau: Børsen Gazelle 2023

Børsen Gazelle 2023. Vi er stolte af at annoncere, at vi er kåret til Børsen Gazelle 2023 – Læs alt om kåringen og vores tanker om samme.

Apropos Bureau: Vores A-hold anno 2023

Vi er glade for at kunne introducere vores stærke A-hold for 2023 her hos Apropos Bureau. Vores rejse begyndte i 2017, og vi er stadig dedikerede til at levere markedsføring i øjenhøjde