GUIDE: Google Ads-verificering

Google Ads Annoncørverificering

Annoncører på Google skal verificeres, derfor skal du sørge for at blive det, hvis du ikke allerede er verificeret.

Det kræver dokumentation fra både virksomheden og administratoren, blandt andet ID, fx. kørekort. Derfor har vi lavet en guide, så du selv kan gøre det.

Inden du går i gang

Der er nogle dokumenter, der skal findes frem, inden du går i gang, så går det nemlig hurtigt og nemt. Du skal bruge et dokument til at bekræfte virksomheden, og et andet til at bekræfte administratoren, der gennemfører processen.

Dokumentation for virksomheden (Vælg én af de 4):

  • Stiftelses- eller registreringsattest
  • Uddrag fra kommercielt register
  • VAT-registreringsbevis (Value Added Tax)
  • DUNS-certifikat

Billede af ID for en administrator (Vælg én af de 4):

  • Kørekort (For og bagside)
  • Pas
  • ID udstødt af en offentlig myndighed
  • Opholdstilladelse

I guiden bruger vi “Stiftelses- eller registreringsattest” til at bekræfte Apropos Bureau og “Kørekort” til at bekræfte en administrator. Hvis du vælger anden dokumentation, kan processen se anderledes ud.

Klar parat, START

Klik “Get startet”, og følg guiden nedenfor.

Har du brug for hjælp?

Jeg har forsøgt at lave så nem en guide som muligt, men hvis du alligevel har problemer, så kontakt mig endelig, så hjælper jeg dig gerne.

 

Kenth Thomsen
kt@aproposbureau.dk

Kenth Thomsen

Relateret

Gør dine opslag professionelle – nemt, hurtigt og helt gratis

Vores værktøjer gør det nemt og hurtigt for dig at lave professionelle opslag - og så er det helt gratis. Se hvordan her.

Gennemsigtighed på LinkedIn: Det handler om tillid

Kan du se forskel på rigtige og AI-genererede billeder? LinkedIns funktion, Content Credentials, skal sikre den digitale gennemsigtighed.
Webtilgængelighed

Har du styr på EU’s nye lov om webtilgængelighed?

EU's nye lov om webtilgængelighed skal sikre brugervenligheden for ældre og folk med handicap. Har du styr på loven? Læs mere her.