Apropos Bureau bliver 100% marketingafdeling

100% marketingafdelingI 2021 vil Apropos Bureau fokusere 100% på deres kerneydelse: Ekstern Marketingafdeling. Målet er at gøre samarbejdsformatet endnu lettere for nye og eksisterende kunder.

Apropos Bureau er anno 2021 udelukkende en marketingafdeling

Apropos Bureau er startet året med en stor beslutning. I 2021 vil det bredtfavnende marketingbureau udelukkende agere fast marketingafdeling for små og mellemstore virksomheder. Derfor træder bestillingsopgaver et skridt tilbage, hvorimod partnerskaber træder et stort skridt frem for det ambitiøse marketingbureau.

“Vi mener, at vi har fundet formlen, der gør det trygt for kunden at få fast hjælp til marketing udefra”, siger udviklingsdirektøren Lars Marco Andersen og fortsætter: “Med mere end tre år bag os og en større kundeportefølje kan vi nu tillade os at fokusere 100% på faste partnerskaber med små og mellemstore nordjyske virksomheder, som er det, vi brænder for”.

Apropos Bureau tilbyder full service-marketing, hvor kunderne kan få hjælp med alle marketingrelaterede opgaver. Grunden til at bureauet nu vælger udelukkende at fokusere på de faste aftaler handler også om værdiskabelse, hvis du spørger Apropos Bureaus stifter Mads Mathiasen:

“Vi må bare konkludere, at vi skaber størst værdi ved kontinuitet og løbende udvikling af kundeforholdet. Beslutningen bunder i solid erfaring og de mærkbare resultater, der leveres ved løbende optimering og tilpasning af markedsføringsindsatser”.

I bureauets faste løsning kan kunderne selv bestemme deres tidsforbrug, deres ydelser og deres start- og opsigelsesdato. Lars Marco mener netop, at det er opskriften på et godt samarbejde:

“Vi ønsker jo kort og godt, at vores kunder skal slippe for bekymringerne” opsummerer Lars Marco, hvorefter han nævner, at gennemsigtighed og abonnement uden binding er to nøglefaktorer, der giver tryghed fra samarbejdets start.

For at cementere ændringen blev en ny hjemmeside præsenteret i starten af januar. Den nye hjemmeside fokuserer udelukkende på de faste aftaler. Apropos Bureau startede i 2017 og tæller i dag 6 fastansatte, som holder til på Vesterbro 21A i Aalborg.

Yderligere info:

Relateret

AKKC

Aalborg Kongres & Kultur Center byder naboerne fra Apropos Bureau velkommen som erhvervspartner

Apropos Bureau ser frem til et stærkt samarbejde med AKKC og det omfattende erhvervsnetværk, som støtter kulturens vækst i Aalborg.
modtagelsen af gazelle 2024

Nordjysk marketinghus er kåret som Børsen Gazelle for andet år i træk

Apropos Bureau er nu dobbelt Børsen Gazelle-vinder og har igen markeret sig stærkt på den danske erhvervsscene i 2024.

Digital oprustning: Aalborgensisk marketinghus rykker tættere på kunderne

Apropos Bureau har netop udnævnt Jens Ulsøe som ny Digital Marketing Ansvarlig for deres digitale afdeling. Find indlægget her.