Apropos Bureau indgår strategisk partnerskab med Noehow

Noehow

Apropos Bureau har netop indgået et strategisk samarbejde med målgruppespecialisten Noehow, hvilket skal styrke bureauets evne til at levere målrettet og effektiv kommunikation – både til deres kunder og i bureauets interne markedsføring. Partnerskabet sætter større fokus på målgrupper og bliver en vigtig brik i Apropos Bureaus fremtidige kampagner.

Lars Marco Andersen, partner i Apropos Bureau, udtaler:

“Med en samarbejdspartner som Noehow kan vi kombinere vores ekspertise i markedsføring med Noehows dybere indsigt i målgruppers adfærd, behov og præferencer. Det betyder, at vi kan tilbyde vores kunder at udvikle mere præcise og effektive kampagner, som rammer de rigtige segmenter og dermed forbedrer vores kunders resultater. Partnerskaber som disse styrker også vores konkurrenceevne, da vi kan trække på specialviden og hurtigt tilpasse os markedets skiftende tendenser.”

Dorthe Noe, indehaver af Noehow, tilføjer:

”For mig er partnerskabet med Apropos Bureau en fantastisk mulighed for at arbejde med større og mere komplekse projekter, samtidig med at jeg får adgang til et bredere kundegrundlag. Jeg lever af at give kunderne indsigt i egen forretning og i målgrupper. Med Apropos bureau kan jeg fremover tilbyde at transformere mine indsigter til effektive marketingtiltag og skabe synlige resultater, hvilket gavner alle parter”.

Samarbejdet er allerede testet i praksis

Partnerskabet mellem Apropos Bureau og Noehow er allerede tryktestet, da de har arbejdet sammen om flere kunder det seneste år.

”For nylig brugte vi Dorthes ekspertise til at udarbejde en Brand Guide for en international kunde med 750 medarbejdere. Dorthe leverede en dybdegående analyse af kundens målgruppe og identitet, som blev fundamentet for deres kommunikation, visuelle identitet og i sidste ende deres marketingstrategi“, uddyber Lars Marco Andersen

Partnerskabet mellem Apropos Bureau og Noehow skal fremover sikre, at markedsføringen bliver endnu mere målrettet og præcis, hvilket vil skabe værdi både for kunderne og bureauet selv.

Om Apropos Bureau

Apropos Bureau er et full-service marketinghus grundlagt i 2017, der specialiserer sig i Strategi & Identitet, Design & Kommunikation, Websites og Digital Marketing.

Om Noehow

Bag Noehow finder du Dorthe Noe, som har over 30 års erfaring med målgruppeanalyse og segmenteringsmetoder. Noehows ekspertise hjælper virksomheder med at forstå og ramme de rette målgrupper gennem dyb indsigt i adfærd, værdier og præferencer.

Relateret

Eksport tilskud til SMV:Eksport virksomheder

Apropos Bureau hjælper danske virksomheder med eksport – giver tilskud til eksportvækst og implementeringsstøtte

Apropos Bureau ser frem til et stærkt samarbejde med AKKC og det omfattende erhvervsnetværk, som støtter kulturens vækst i Aalborg.
AKKC

Aalborg Kongres & Kultur Center byder naboerne fra Apropos Bureau velkommen som erhvervspartner

Apropos Bureau ser frem til et stærkt samarbejde med AKKC og det omfattende erhvervsnetværk, som støtter kulturens vækst i Aalborg.
modtagelsen af gazelle 2024

Nordjysk marketinghus er kåret som Børsen Gazelle for andet år i træk

Apropos Bureau er nu dobbelt Børsen Gazelle-vinder og har igen markeret sig stærkt på den danske erhvervsscene i 2024.