Apropos Bureau udvider ejerkredsen

Lars Marco Andersen bliver medejer af Apropos Bureau ApS
Lars Marco Andersen indtræder som partner i Apropos Bureau ApS. Den nye tilføjelse til ejerkredsen, skal være med til at konsolidere bureauet yderligere.

Lars Marco Andersen bliver medejer af Apropos Bureau ApS

Det nordjyske reklamebureau har netop fejret 1-års fødselsdag og starter altså deres andet år med Lars Marco som ny medejer, hvilket er et rigtig stort skridt for virksomheden, mener bureauets kreative direktør, Mads Mathiasen:

“Lige siden Apropos Bureau blev etableret for over 1 år siden, har jeg ønsket at inkludere Lars som min partner. Det er nu lykkedes, hvilket er et fantastisk skridt for os som virksomhed og for mig personligt”, siger Mads Mathiasen.

Med en ellers nordjysk ydmyghed lægger bureauet ikke skjul på, at drømmene er store. Målet er at blive Nordjyllands foretrukne reklamebureau, hvilket Lars Marcos nye rolle som medindehaver også skal indikere.

Selvom Lars Marco blot er 25 år, mener Mads Mathiasen ikke, at han kunne finde en bedre partner, som indeholder den erfaring, professionalisme og ekspertise, som Lars Marco bidrager med:

“Lars Marco har over fem års erhvervserfaring i online markedsføring og webhandel i både ind- og udland, så det er jo ikke fordi, han mangler erfaring. Samtidig synes jeg, vores partnerskab skaber det perfekte miks af en både digital og analog tankegang, hvilket kun kommer kunderne til gode”, udtaler Mads Mathiasen.

Lars Marco Andersen

Lars Marco er også selv stolt over bureauets rejse og den nye betegnelse:

“Jeg er stolt over, at vi er nået så langt på kun ét år. Når jeg siger vi, skal det også understrege, hvor meget Apropos Bureau betyder for mig personligt, hvorfor jeg er utrolig beæret over nu at tiltræde som medejer”.

Rollen er dog ikke helt uvant for Lars Marco, der fra opstarten har været med i ledelsen, hvorfor kunderne heller ikke vil kunne mærke nogle forandringer.

I dag beskæftiger bureauet seks ildsjæle, der sammen efterlever en vision om at bringe markedsføring ned i øjenhøjde.

Yderligere info:

Direktør & Partner Mads Mathiasen, [email protected], tlf. 60 14 31 19

Projektchef & Partner Lars Marco Andersen, [email protected], tlf. 60 14 31 29

Relateret

Nordjysk marketinghus i vækst: Apropos Bureau fordobler

Gazelle-virksomhed 2023

Marketingbureau modtager erhvervslivets største skulderklap

Marketingafdeling

Apropos Bureau bliver 100% marketingafdeling

6014 3127 Få et tilbud Få 50+ cases
nyt logo apropos bureau

Der er desværre lukket for ansøgning nu

Skriv din e-mail, og bliv kontaktet næste gang der bliver åbnet en pulje

Hvad skal vi hjælpe med?

Få et uforpligtende tilbud på skræddersyede marketingløsninger, der passer perfekt til dine behov.

Vi vender hurtigt tilbage på din forespørgsel.

✅ Ingen binding ✅ Fuld gennemsigtighed ✅ Tillid, troværdighed og ærlighed

Hvad skal vi hjælpe med?

Vi vender hurtigt tilbage på din forespørgsel.

✅ Ingen binding ✅ Fuld gennemsigtighed ✅ Tillid, troværdighed og ærlighed