Apropos Bureau udvider ejerkredsen

By 03/12/2018februar 15th, 2019No Comments

Lars Marco Andersen bliver medejer af Apropos Bureau ApS

Lars Marco Andersen indtræder som partner i Apropos Bureau ApS. Den nye tilføjelse til ejerkredsen, skal være med til at konsolidere bureauet yderligere.

Lars Marco Andersen bliver medejer af Apropos Bureau ApS

Det nordjyske reklamebureau har netop fejret 1-års fødselsdag og starter altså deres andet år med Lars Marco som ny medejer, hvilket er et rigtig stort skridt for virksomheden, mener bureauets kreative direktør, Mads Mathiasen:

“Lige siden Apropos Bureau blev etableret for over 1 år siden, har jeg ønsket at inkludere Lars som min partner. Det er nu lykkedes, hvilket er et fantastisk skridt for os som virksomhed og for mig personligt”, siger Mads Mathiasen.

Med en ellers nordjysk ydmyghed lægger bureauet ikke skjul på, at drømmene er store. Målet er at blive Nordjyllands foretrukne reklamebureau, hvilket Lars Marcos nye rolle som medindehaver også skal indikere.

Selvom Lars Marco blot er 25 år, mener Mads Mathiasen ikke, at han kunne finde en bedre partner, som indeholder den erfaring, professionalisme og ekspertise, som Lars Marco bidrager med:

“Lars Marco har over fem års erhvervserfaring i online markedsføring og webhandel i både ind- og udland, så det er jo ikke fordi, han mangler erfaring. Samtidig synes jeg, vores partnerskab skaber det perfekte miks af en både digital og analog tankegang, hvilket kun kommer kunderne til gode”, udtaler Mads Mathiasen.

Lars Marco Andersen

Lars Marco er også selv stolt over bureauets rejse og den nye betegnelse:

“Jeg er stolt over, at vi er nået så langt på kun ét år. Når jeg siger vi, skal det også understrege, hvor meget Apropos Bureau betyder for mig personligt, hvorfor jeg er utrolig beæret over nu at tiltræde som medejer”.

Rollen er dog ikke helt uvant for Lars Marco, der fra opstarten har været med i ledelsen, hvorfor kunderne heller ikke vil kunne mærke nogle forandringer.

I dag beskæftiger bureauet seks ildsjæle, der sammen efterlever en vision om at bringe markedsføring ned i øjenhøjde.

Yderligere info:

Direktør & Partner Mads Mathiasen, mm@aproposbureau.dk, tlf. 60 14 31 19

Projektchef & Partner Lars Marco Andersen, lma@aproposbureau.dk, tlf. 60 14 31 29

Niveau 1

600kr.

*Mindstepris 6000 kr./md.

Niveau 2

700kr.

*Mindstepris 4900 kr./md.

Niveau 3

800kr.

*Mindstepris 3200 kr./md.

Vi hjælper gerne

Vi vil så gerne hjælpe med at komme frem til hvilken løsning, der passer til din virksomhed og virksomhedens behov.

Vi tager maksimalt 3 nye kundesamarbejder ind pr. md. i 2021.