Facebook-certificeret Media Buying Professional

facebook certifikat

Apropos Bureau er blevet Facebook-certificeret inden for Facebook Annoncering

Apropos Bureau er blevet Facebook-certificeret inden for Facebook Annoncering. Vi har naturligvis haft viden og erfaring på området længe. Med et stigende antal af annonceringsopgaver vurderede vi alligevel, at en certificering var på plads. På den måde har vi også papir på vores annonce-kompetencer.

Hvad betyder det så at være Facebook-certificeret Media Buying Professional?

Den officielle beskrivelse lyder således:

“Måler færdigheder inden for kampagnestyring med henblik på opnåelse af forretningsmål, som er påkrævet for køb af annoncer på Facebook, Instagram og Messenger” – Kilde: https://www.facebook.com/business/learn/certification

Facebook-Media_Buying

Hvordan er vi blevet certificeret?

Nu skriver vi, at bureauet er certificeret, men helt konkret er det vores dygtige udviklingsdirektør, Lars Marco Andersen, som gennemførte kurset med en eksamen til slut: 

“Eksamen identificerer kandidater, der har avanceret kompetence i de færdigheder, værktøjer, annonce-politikker og ‘best practice’, der kræves for at købe annoncer på Facebook, Instagram og Messenger” – Kilde: /certification/exams/410-101-exam

Det glæder os, at vi nu også kan fremvise et klokkeklart bevis på vores Facebook-færdigheder. Hvis du vil have hjælp med annoncering, så kan du altså roligt tage fat i Apropos Bureau. Vi kender alt til mulighederne på Facebook – såvel som LinkedIn, Google og andre digitale medier.

Relateret

Google Analytics-konverteringer omdøbes

Konverteringer på Google Analytics har fået nyt navn. Læs mere om det nye navn og årsagen til Googles ændring.
Børsen gazelle brev

Apropos Bureau: Børsen Gazelle 2023

Børsen Gazelle 2023. Vi er stolte af at annoncere, at vi er kåret til Børsen Gazelle 2023 – Læs alt om kåringen og vores tanker om samme.

Apropos Bureau: Vores A-hold anno 2023

Vi er glade for at kunne introducere vores stærke A-hold for 2023 her hos Apropos Bureau. Vores rejse begyndte i 2017, og vi er stadig dedikerede til at levere markedsføring i øjenhøjde